מודרני
מודרניצילום:pixabay

מטבח מודרני מטבח קלאסי או אולי סוגי מטבחים כפריים? העניין הוא שהבית תמיד מקבל את העיצוב שמשקף את ההרגשה האישית והסביבה שבא מרגיש הבעלים שהזמין את המטבח.

מה הטרנט המוביל ?

היום מטבח כפרי או מטבחי יוקרה מודרניים בצבע לבן, כובשים את הבחירה הישראלית בעיצוב המטבחים המודרניים. רוב הישראלים מעדיפים את היופי שמשקף הלבן שזה בעצם נקיות. עיצוב מטבחים מודרניים בלבן נרכשים במידה גבוהה מאוד על פני סוגי מטבחים אחרים. מטבחי יוקרה אף הם החלו להיות במגוון עיצובים בלבן.

האם באמת צבע המטבח יכול להשיע עלינו?

נמשיל את השאלה על ידי שאלה אחרת, נניח שאנו קמים בבוקר עם מצב רוח טוב, אז היינו בוחרים בגדים משקפים את מצב הרוח שלנו, אותו האופן בעניין העיצוב של המטבח, המטבח משרה הרגשה נעימה או אחרת בהתאם לאופן שבו אנו מתחברים לעיצוב ולצבעים שלו. העיצוב החיצוני של המטבח משפיע עלינו. אנו לפעמים לא שמים לב לכך מכח ההרגל שהמטבח הוא חלק מהבית ועניין שכיח מאוד שאנו מבקרים בו מספר פעמים ביום.

מטבחים לבנים מול מטבחים בצבעים אחרים.

מטבחים שחורים מסמלים מודרניות, כשהם מתלכלכים, זה לא נראה באופן ברור כל כך. מטבחים מודרניים בעיצוב כהה ישקפו את אותה הדוגמה של המטבח בשחור. אולם מטבחים בעיצוב מודרני בצבע בהיר כגון צבע לבן, ידגישו את הלכלוך שיש עליהם, כאשר יש בהם, זהו חיסרון אדיר במטבחים כאשר העיצוב שלהם הוא בהיר מאוד. מה שמפליא הוא שלמרות היתרון הנ"ל ועוד יתרונות אחרים, רבים מאיתנו יעדיפו מטבחים מודרניים מעוצבים בהתאמה, בצבעים יותר מהרים מאשר כהים. מה עוד, שמטבחים מודרנים בצבע לבן ומטבחים בהירים, נבדלים בעניים שהם פחות בולעים אור. מטבחים בצבע כהה בולעים את האור ולכן יש פחות אור מוחזר מהם כאשר יש אור באזור המטבח, ואילו מטבחים עם צבע בהיר, פחות בולעים את האור לכן יש יותר אור, כאשר יש אור בחדר המטבח ( זהו כלל פיזקל, שצבעים כהים בולעים לאומת צבעים בהירים).

נסכם

בבחירת מטבח מודרני בצע כהה או בהר, רצוי להתייעץ עם מומחים בתחום המטבחים, תוכלו למצוא כזה ב kitchenpt.com