סטנד למיקרופון
סטנד למיקרופוןצילום: יח"צ

בין אם בשימוש ביתי או להפקות או אירועים. כאשר אנו נדרשים לשלב בין המוצרים חשוב לוודא שהאיכות של מוצר אחד לא נפגעת או אפילו מרוויחה מהמוצרים הנלווים לו. בדקנו את הסטנדים של חברת schimler לשאלות האלו, והתוצאות מפתיעות לטובה.

החברה העולמית SCHIMLER מוציאה לא מעט מכשירים שונים לאורך כל השנים. ביצענו בדיקה על מה שיש לחברת SCHIMLER להציע לנו מבחינת סדרת הסטנדים של ציוד הגברה וסאונד. אחרי כל כך הרבה שמועות אודות המוצרים של החברה יצאנו לבדוק האם באמת המוצרים שלה, שהחלו להיות משווקים בישראל בזמן האחרון, שווים את ההשקעה. חשוב שתהיו מודעים לכך שלחברת SCHIMLER יש לא מעט מוצרים שונים שהיא משווקת בתחום של סטנדים לציוד הגברה, כמו: סטנדים אקונומיים שמעמידים עליהם רמקולים פאסיביים או מוגברים.

במקביל לביצוע הבדיקה על המוצר הספציפי, בדקנו גם כיצד הוא מתחבר ועובד עם מוצרים נוספים בתחום, מה חווית הצפייה הנוצרת משימוש בסטנד עם מיקרופון מדגם S12 , עם רמקול מוגבר או עם מקרן. כיצד הסטנד שלנו עובד עם המוצרים השונים והאם הוא מצליח לעשות את העבודה מבחינת החזקת הפריטים השונים, שימור חוויית הצפייה שמביאים איתם מקרנים או עמידות ואיכות לאורך זמן. התוצאות לפניכם.

איזה סוגי סטנדים מציעה החברה?

החברה מציעה סדרה שלמה של סטנדים מסוגים שונים כמו:

  • סטנדים ריצפתים עם בום או בלי בום
  • סטנדים שולחניים במגוון רחב של סוגים וגדלים
  • סטנדים זרועות לתלייה של רמקולים פאסיביים או מוגברים
  • סטנדים שולחניים למחשב
  • סטנדים מדפיים עבור מקרנים מסוגים שונים ועוד

כיוון שהחברה משווקת בחנויות השונות בארץ כל כך הרבה סוגים של סטנדים, החלטנו בסופו של דבר לבחון רק כמה אפשרויות בודדות. הבדיקה הראשונה שלנו כללה סטנד אקונומי לרמקול מוגבר. בהתאם לנתונים שמפרסמת החברה, הסטנד הזה צריך להיות מספיק חזק כדי להתמודד עם רמקול שמשקלו עד 80 ק"מ. כתוצאה מכך וכתוצאה מהניסיון האישי שלנו, היינו בטוחים שהמשקל של הסטנד עצמו יהיה גבוה, כי אחרת איך הוא יוכל להחזיק רמקול כל כך כבד? עם זאת, הופתענו מאוד לטובה כאשר הרמנו אותו, שכן גילינו שבניגוד לסטנדים אחרים, כאן מדובר על מכשיר שכמעט לא שוקל כלום! בנוסף לכך, גם כשהרכבנו עליו את הרמקול שמנו לב לאיכות של הסטנד ולעמידות שלו כך שאין ספק שמדובר כאן על מכשיר איכותי ביותר.

סטנד למיקרופון

אחרי ההתרשמות הטובה מהסטנד הראשון שבדקתי, החלטנו לבדוק גם סטנד למיקרופון ובחנו מקרוב את הסטנד למיקרופון מדגם s-12. הניסיון שלנו מוכיח שחשוב לבחור סטנד למיקרופון שעשוי מאיכות ללא פשרות שכן הסטנד תמיד מורכב מחלקים שנכנסים זה לתוך זה במטרה להאריך אותו. לכן חשוב כל כך שאותם חלקים לא ישתפשפו מהר או ייהרסו. בנוסף לכך, סטנד למיקרופון חייב גם להיות כמה שיותר יציב שכן אחרת הוא לא יימלא את הייעוד שלו. האמת היא, שמייד כאשר שלפנו את הסטנד למיקרופון מדגם s-12 מהקופסה והתחלנו להתקין אותו הבנתי שמדובר על עוד מוצר איכותי ונפלא מבית SCHIMLER כך שגם המוצר הזה מומלץ בחום.

סטנד למקרן

במקרה הזה, כמו בכל המקרים האחרים, הסטנד ענה על הציפיות שלי ואף יותר. מדובר על מכשיר מאסיבי ואיכותי מאוד והוא נפתח עד לגובה של 1.6 מטר. זו אופציה מאוד חשובה כי זה מה שהופך את הסטנד הזה לעוד יותר שימושי גם במקומות שבהם מקרינים משהו עם הרבה מאוד אנשים שצופים במסך. הסטנד הזה גם מהווה פתרון נהדר בתור סטנד למיקסר וחוסך מאיתנו את הצורך למצוא ולהמציא אלתורים שונים כמו כיסאות או שולחנות גבוהים.

לסיכום, הבדיקה שנעשתה בוצעה על מספר מוצרים שונים עם דרישות שונות ומאפיינים שונים. חשוב היה לראות איך הסטנדים עומדים במבחנים הן מהפן של העמידות והן מצד שמירה על איכות הצפייה או ההאזנה. אנו בהחלט יכולים לומר מהבדיקות שאנו ערכנו, שכל השמועות על SCHIMLER באמת נכונות. מדובר על מוצרים איכותיים ביותר שיכולים לשמש כל אחד מאיתנו, כי בדברים האלה האיכות היא הכי חשובה.