שמעון מזרחי ודייויד פדרמן. רעידת אדמה בכדורסל
שמעון מזרחי ודייויד פדרמן. רעידת אדמה בכדורסלפלאש 90

קבוצת מכבי תל אביב תציב לקראת העונה הבאה שני סגלים, האחד ישחק בליגת העל והאחר ישחק במסגרת היורוליג, כך נחשף לפני הצהריים (ראשון) על ידי הנהלת הקבוצה.

כל אחד משני ההרכבים יאומן בנפרד על ידי מאמן שונה, כאשר המטרה היא להיטיב להתמודד עם האתגרים לצד ההגבלות בזירה המקומית.

בקבוצה אומרים, "לאחר עשור של הגבלות, שמטרתן העיקרית היא להצר את צעדיה של מכבי, נערך במועדון הליך ניתוח מעמיק וממושך של המצב הקיים".

"במסגרת הבדיקה נבחנו השפעות התקנות על התקציב, התפקוד המקצועי, ההכנות למשחקים, שגרת האימונים, המצב בליגות מקבילות באירופה ומצבן של היריבות ביורוליג", הוסיפו במועדון.

המסקנה המרכזית שעלתה במועדון היא שזה כמעט בלתי אפשרי לקיים כיום קבוצה תחרותית באירופה תחת המגבלות הנוכחיות בליגה הישראלית.

במועדון הוחלט, לדברי בכירים בו, כי "לא ייתכן מצב בו מכבי תמשיך להילחם כמו מתאגרף שידיו קשורות ולכן נשקלו מספר פתרונות אפשריים ליישום בטווח הזמן הקרוב, זאת מתוך הנחה כי המגבלות הקיימות בישראל יישארו בתוקף בצורה זאת או אחרת" .

לאחר בחינה מדוקדקת החליטו הבעלים לבנות שני סגלים, האחד לליגת העל והאחר ליורוליג החל מהקיץ הקרוב, זאת במטרה לעמוד בהבנות עם המנהלת, לאפשר טיפוח שחקנים ישראלים לרמת יורוליג וכמובן על מנת לעמוד בשאיפות הספורטיביות הגבוהות שהמועדון מציב לעצמו.