בוליביה
בוליביהצילום: רויטרס

טל בר (23), תושב הקריות, נהרג במוצאי השבת האחרונה במהלך טיול לבוליביה שתכנן במשך תקופה ארוכה עם חבריו לתיכון ונמשך שלושה חודשים.

החברים יצאו למסע טרקטורונים לפסגת הר בבוליביה ולפתע הטרקטורון שעליו רכב טל צנח לתהום. טל נהרג במקום.

אמו, ליבנת בר, ספדה ואמרה כי "טל היה ילד מדהים. פיקח ונבון. הייתה לו שמחת חיים, הוא אהב לעזור לכולם, תמיד היה לו חיוך על הפנים וכולם אהבו אותו. כל הזמן הוא היה מוקף בחברים".

"ברור שחששתי ודאגתי בזמן שהוא היה בטיול, אבל סמכתי עליו", סיפרה האם שהעידה כי בנה היה נהג מצוין. ''במשך שנים הוא רכב על אופנועים. כשהשתחרר מהצבא הוא ניהל סניף של מסעדה מקומית שעשתה שליחויות. היו לו תכנונים לעתיד.

''הוא רצה ללמוד ולטייל כמו כל אחד בגילו. כשבאו אלי לעבודה ובישרו לי על מותו בתאונה הייתי בהלם. החשש האחרון שהיה לי הוא שיקרה משהו בנהיגה. כשראיתי את נציגי המשטרה שבאו אלי לעבודה לבשר לי הייתי בטוחה בכלל שקרה משהו עם עמית הבת שלי".

"החברים שלו עדיין המומים מהטרגדיה הקשה ואנחנו טרם שוחחנו איתם על הפרטים", אמרה האם בשיחה עם העיתון ישראל היום, "כשהם יגיעו ארצה נשמע מה קרה שם. אנחנו מסרבים בתוקף שינתחו את הגופה, וכרגע מה שחשוב הוא להטיס את הארון ארצה ולהביאו לקבורה, כמה שיותר מהר.

''אנחנו בקשר עם הקונסוליה ומשרד החוץ ועם חברת הביטוח 'כלל' שביטחה את טל. הם מסייעים לנו בהטסת הגופה ארצה. אנחנו מקווים שהלוויה תיערך בעוד יומיים או שלושה", הוסיפה האם.