איפה תשקיעו את הכסף?
איפה תשקיעו את הכסף?צילום: אייסטוק

יש לכם רעיון מעולה אבל אתם לא יודעים איך להפוך אותו לכסף? יש לכם סכומי כסף ואתם תוהים איך תוכלו להשקיע אותם ולקבל תשואה מקסימלית? תמיד שאלתם את עצמכם מה הסוד של אנשי העסקים המצליחים שפגשתם?

כנס חדשנות ראשון מסוגו שתקיים בשבוע הבא קבוצת בסדנו תחת הכותרת "לדעת להרוויח" הוא הדבר שאותו חיפשתם.

בסדנו היא קבוצת משקיעים ישראלית-אמריקאית, המשקיעה ביוזמות חדשניות נבחרות. הקבוצה מורכבת מצוות מומחים רב-תחומי של אנשי עסקים, אנליסטים, יועצים פיננסיים, משפטיים, עסקיים ועוד. אלה פועלים יחדיו כדי לזהות הזדמנויות השקעה במיזמים מבטיחים, למנף אותן ולמקסם את פוטנציאל הרווח שלהן לטובת היזמים והמשקיעים בקבוצה.

בסדנו עוסקת בהערכת מיזמים והשקעות פוטנציאליות, מייעצת ותומכת בחברות סטארט-אפ ומפתחת יוזמות חדשות במגוון מגזרים.

המשתתפים בכנס יוכלו להעשיר את הידע העסקי שלהם ולהכיר את "המילה האחרונה" של החדשנות הכלכלית בתחומי הסטארט אפ והנדל"ן, ובנוסף אולי אף ליהנות מטיסה זוגית לניו יורק! כל זאת באמצעות מפגש ישיר עם אנשי עסקים, יזמי הייטק ונדל"ן ומומחים להשקעות.

להרשמה לכנס לחצו כאן

בכנס ניתן יהיה לפגוש באופן בלתי אמצעי את מיטב המקצוענים והבכירים הפועלים בקבוצת 'בסדנו', ביניהם: אליעזר גרוס, יו"ר ומנכ"ל הקבוצה; קובי ביטון, מנהל תחום השקעות ופיתוח עסקי; שלום סעדון, יועץ עסקי וארגוני (לשעבר בכיר בבנק דיסקונט); מאיר מלול, מומחה לנדל"ן בארה"ב; אבנר פרקש, מנכ"ל 'סקיי סייבר'; עודד אלישיב, מנהל 'אקזיטים' קידום מיזמי הייטק; גיל אייזנר ואלון בן צבי, מנכ"לים משותפים AG-Sense מערכת לניטור ציוד חקלאי; דורון טל, מנכ"ל Articoolo טכנולוגיה ליצירת תוכן; מורדאן טראבלוס, מנכ"ל Spydro אפליקציית דיג תת מימית; ג'קי חזן, מנכ"ל Intervyo ראיונות עבודה וירטואליים; עו"ד אורי מנדלביץ, מנכ"ל Connectoo אפליקציית עדכונים לגני ילדים; ד"ר אילן כהן, שותף בכיר במשרד 'ריינהולד כהן' הגדול בארץ לרישום פטנטים.

במהלך הכנס יוצגו ויושקו שלושת המסלולים המנצחים להשקעה. המשתתפים יהנו מרצף הרצאות בסגנון 'טד' של יזמים מהפכניים על חדשנות טכנולוגית ופיננסית, יצפו בפאנל יזמים החושפים את סודות ההצלחה בהנחיית עודד אלישיב ויאזינו להרצאת אורח מסקרנת.

הכנס יתקיים ביום שני א' באייר (16/4) בשעה 19:00 במלון 'רמדה', ירושלים. במהלך הכנס יוגש בר בופה עשיר, והפתעת הערב: טיסה זוגית לניו יורק.