5000 מתפללים בהילולת יהושע בן נון

מעל 5000 מתפללים נכנסו הלילה (בין שלישי לרביעי) לקבר יהושע בן נון שבכפר כיפל חארס בשומרון, ואובטחו ע״י כוחות צה״ל של החטיבה המרחבית ״אפרים״.

לראשונה התקיימה הכניסה בשעות הערב המוקדמות. בין הנכנסים היו גם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, סגנו דוידי בן ציון, מח"ט אפרים אל"מ עידן כץ ומתפללים מכל רחבי הארץ והעולם.

"עם ישראל זוכר את מנהיגיו גם אחרי אלפי שנים. זה דבר מרגש שמוכיח את כוחו של עם הנצח" אומר יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, "אנחנו נמשיך להגיע לכאן, לקבר יהושע בן נון, על טפנו ונחזק את הנוכחות כאן ובכל המקומות הקדושים בשומרון".

בין הנכנסים היה גם נון מרחובות שחגג בר מצווה במקום. אביו, אלרום, סיפר: "קראנו לו נון על שמו של אביו של יהושע. אנחנו שמחים ומתרגשים לחגוג לו בר מצווה דווקא במקום המיוחד הזה".

ראש מועצת שומרון הודה למח"ט אפרים, לכוחות הביטחון ולמנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים בשומרון על הפעילות למען הכניסה למקום "עלינו להמשיך לפעול בכדי לאפשר לעם ישראל להתפלל למקומות הקדושים לו, כאן ובכל מקום בארץ ובעולם".

מח״ט אפרים אמר במקום, "הלילה הכניסה אובטחה ע״י כוחות החטיבה, גדוד 'שמשון', כוחות מג״ב ומשטרה. חשוב לציין, שכניסות מאובטחות מתקיימות מידי כמה חודשים והכניסה ללא תיאום אסורה. צה״ל ימשיך ויפעל למען בטחון התושבים".

ההילולה
ההילולהצילום: מנהלת קבר יוסף