סנט פטרבורג
סנט פטרבורגצילום: אנה קפלן, פלאש 90

המזל שיחק למי שחיכה עם הזמנת מלונות ברוסיה לתקופת טורניר המונדיאל: הירידה החדה בשערו של הרובל הרוסי שנמשכת מספר ימים ברציפות, הביאה לירידת מחירים של מלונות עד ל- 47 שקל ללילה.

המלונאים ברמות הכוכבים הממוצעות והנמוכות חוששים כי המשך שחיקת הרובל יוזיל משמעותית חדרים במלונות ברמת אירוח של 4-5 כוכבים.

הדבר יגרום להמוני תיירי המונדיאל להעדיף אותם על פני המלונות הממוצעים של 3 כוכבים שנותרו עם חדרים פנויים, או יוריד את המחירים לרף נמוך עוד יותר.

מבדיקה שערך אתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד עולה שלחץ המלונאים ברוסיה הופך את הוצאות הלינה בתקופת המונדיאל לזולות בהרבה. אחד המלונות במוסקבה מציע חדר זוגי במחיר של 160 שקל, עם אפשרות לביטול חינם מכל סיבה שהיא והסעות משדה התעופה ואליו.

באזור סנט פטרסבורג ניתן להשיג מיטה ב-47 שקל ללילה או חדר זוגי בבית הארחה תמורת 76 שקל. נוצר היצע גדול של בתי מלון במחירים זולים, במיוחד למי שמחפש מלונות ברמה של 3 כוכבים.

איל סגל מאתר הוטלס קומביינד ממליץ למי שכבר הזמין מלונות במחירים גבוהים עם אפשרות ביטול נוחה, לבטל את המלון היקר ולעשות הזמנה מחודשת מההיצע הזול.

לדבריו, לא מומלץ להמשיך ולחכות לירידה נוספת שכן המגמה יכולה להשתנות. עליה של הרובל, החלשות של השקל וכניסת הזמנות חדשות למלונות יכולים לגרום לכך שההזדמנויות הנוחות יעלמו ברגע.