ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו נפגשו הערב (שני) יחד עם שרת התרבות והספורט מירי רגב עם מדליקי המשואות ביום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל.

ראש הממשלה נתניהו פנה לאורחיו ואמר להם, "הבחירה בכם היא נפלאה. אני חושב שהסיפור של כל אחד ואחת מכם הוא הסיפור של המדינה, שהיא באמת פלא. היא פלא, ואני יכול להגיד לכם שבעולם מסתכלים עלינו יותר ויותר במונחים כאלה, ואני לא מפריז בכלל. מסתכלים עלינו בהערצה הולכת וגוברת".

"הדבר המעניין ביותר הוא שההערצה הזאת מחלחלת היום עמוק לתוך העולם הערבי. זה עוד לא הגיע לשכנים המידיים שלנו, אבל אלה מעגלים שמתחילים מרחוק והם הולכים ומתקרבים, הולכים ומתקרבים. זה סיפור פשוט קסום. מדינת ישראל זה פלא ואתם נציגים מחוללים של הפלא. אני רוצה להודות לכם", סיכם נתניהו.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, אמרה כי "אני גאה ונרגשת שהצלחנו להביא נבחרת כזאת לחברה הישראלית. אני חושבת שהאנשים היושבים כאן, סביב השולחן הזה, מייצגים יפה מאוד את הפנים המאוד מגוונות של החברה הישראלית, את כוחה של החברה הישראלית להיות חברה ביקורתית, חברה יוצרת, חברה שיודעת לחיות יחד כדי שיחד נהיה חברה בריאה יותר וצודקת יותר".