אורן חזן
אורן חזןצילום: קובי ריכטר/TPS

ח"כ אורן חזן יוזם מתקפה עולמית נגד השחקנית נטלי פורטמן שסירבה להגיע לישראל. "אנחנו סיימנו עם המנטאליות הגלותית - אנחנו מגיבים ותוקפים בחזרה!", אמר חזן.

"פורטמן המומרת נוהגת כגיס חמישי של המדינה ואני קורא לכל חבריי, הציוניים אוהבי העם והארץ, הכו בה בכל הכח ברשתות החברתיות בעברית, אנגלית, ספרדית, צרפתית ובכל שפה אחרת.

פעם אחר פעם פורטמן מעבירה ביקורת על המדינה אבל הפעם היא עברה את כל הגבולות. היא ויתר חבריה המומרים מסוכנים יותר מכל מחבל ערבי. כיהודים מתחזים הם נותנים לגיטימציה לפיגועים נגד המדינה ומעודדים טרור.

כדי להפסיק את המתקפה שלה, עלינו להכות אותה בבטן הרכה שלה, הן בקרב יהודים חשובים ומובילים, הנמצאים בעמדות מפתח ברחבי העולם בכלל ובפרט בעולם הסרטים ממנו היא שואבת את פרנסתה. אין בי ספק שכך היא ושכמותה ילמדו לסתום את הפה הבוגדני שלהם ולהפסיק לעשות סיבובים על גבה ועל חשבון ביטחונה של מדינת ישראל ודמם של אזרחיה", מסר הערב חזן.

"תחילה העוכרת פורטמן חשבה שיציאתה כנגד המדינה רק תורמת לתדמיתה 'ההומנית והמוסרית', אך כשהבינה שהדימוי העלוב שלה במדיה וברשתות כעוכרת ישראל ובוגדת, עלול לפגוע בה בקרב יהודים חשובים בעמדות מפתח בעולם הסרטים, ממנו היא מתפרנסת, היא שינתה אסטרטגיה והמציאה משהו חדש ואמרה: "'אני לא נגד העם היהודי, לא נגד ישראל - 'רק' נגד נתניהו

אין ספק שזהו תירוץ עלוב שנולד אחרי שהבינה שאנו, הצבר האותנטי החדש, יודעים להחטיף חזרה! אבל אנחנו לא נשתוק לה - שכן במעשייה היא לוקחת חלק בתמיכה ובחיזוק אויבנו".

חזן סיים וכתב "רה"מ הנבחר מייצג את המדינה היקרה והיחידה של העם היהודי, אותו היא לא מייצגת יותר, וכשהיא החרימה אותו - היא החרימה את המדינה כולה ועל כך היא תחטוף עד שתצטער!

אותם אויבים בעולם אומרים: הנה, אפילו היהודים המוסריים והטובים אומרים שמדינת ישראל נוהגת כפי שנהגו בתקופות אפלות בהיסטוריה ומשווים אותנו לנאצים. כשאותה פורטמן גורמת לפגיעה בעם היהודי ובמדינת ישראל יותר מאויבנו הגרועים ביותר - יש לעצור זאת מיד ולצאת למתקפת נגד".