מחנה יהודה הגיע ללונדון

להיכל הספורט ארנה בלונדון הגיעו היום (ראשון) אלפי יהודים תושבי העיר לאירוע מיוחד של עמותת 'עזר מציון', במסגרתו הוצגו ונמכרו מוצרי שוק 'מחנה יהודה' מירושלים.

האירוע שנערך בעידוד משרד ירושלים בראשות השר זאב אלקין, נועד לעודד הרחבת מאגר תורמי מח העצם של 'עזר מציון' שהציל עד היום למעלה מ-2600 בני אדם.

תושביה היהודים של לונדון התקבצו אל מתחם השוק שניבנה כדי להריח את ריחות השוק הצבעוני, לשמוע את קולות סוחרי השוק ולקנות את הסחורה שהובאה היישר מארץ ישראל.

זו הפעם השניה ששוק 'מחנה יהודה' מגיע לתפוצות, כאשר לפני חצי שנה הוא נדד לטורונטו שבקנדה ואלפים הגיעו כדי להתחבר לירושלים.

'עזר מציון' שפועלת עשרות שנים לרווחת משפחות חולים, הקימה את מאגר מח העצם בניהולה של ד''ר ברכה זיסר. עד היום זכו למעלה מ-2600 אנשים בחיים חדשים בזכות השתלת מח עצם של תורמים שנמצאו מתאימים דרך מאגר 'עזר מציון'. בדרכים מגוונות מנסים בעזר מציון להגביר את דרכי התרומות למימון הבדיקות.

בהנהלת 'עזר מציון' שנמצאת בלונדון כבר שבוע יחד עם צוות ההקמה וסוחרי שוק מחנה יהודה, הביעו הבוקר את תודתם לרב הקהילה היהודית יחד עם משפחות הקהילה, על תמיכתם הרבה בהצלחת שוק מחנה יהודה בלונדון. יחד הם מקווים להציל עוד חיים של אנשים שזקוקים לכך.