בן שפירו הוא יהודי אורתודוקסי ואחד מאנשי התקשורת הצעירים השמרניים הנודעים בארה"ב.

שפירו הוא אחד מכוכבי השמרנות החדשה שעלתה לגדולה במקביל לבחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות, ואשר מתעמתת בהצלחה גם עם הפמיניזם הרדיקלי, שהיה תמיד "הג'וקר" של השמאל, הנושא שכולם חששו לגעת בו.

שפירו גיבש עשרה כללים שלטענתו מובילים לניצחון מובטח בוויכוחים מול אנשי שמאל. החוק הראשון, לדברי שפירו, הוא שאתה חייב "להכות" ראשון. "אתה חייב ללכת אל כיוון האש", אמר. "הרעיון הוא, שאתה לא יכול להתחמק מהקרב".

"אתה יכול לנסות ולהיות נחמד, לברוח מהקרב", הסביר, "אבל אם, למשל, תחליט להיכנס לפוליטיקה אי פעם, או אפילו אפילו רק לדבר על כניסה לפוליטיקה, אתה תתחיל לחטוף אש. אז פשוט לך אל עבר האש. קבל את זה. זה כיף. תאמינו או לא, זה כיף. זה ממש כך. למרות שיש מדי פעם איום ברצח, וכשאני אומר מידי פעם, אני מתכוון תמיד, אבל... זה למעשה מאוד כיף לעשות זאת. אם אתה לא נהנה בזמן שאתה עושה את זה, אתה לא עושה את זה נכון!".

הכלל הזה נכון גם עבור מועמדים פוליטיים, הסביר. "אלו שנהנים במסע הבחירות, נוטים להיות אלה שמצליחים. אנשים אוהבים לראות אנשים שנהנים בזמן שהם נאבקים. זהו רעיון ה'לוחם השמח'. לך אל עבר האש. אמץ את זה. זה הולך להיות מכוער, אבל זה בסדר, כי אתה יודע להכות".

מי האיש הרע בוויכוח?

החוק השני, לדברי שפירו, הוא שעליך "למסגר" את היריב שלך. כלומר – להפוך את היריב שלך לאיש הרע בדיון.

"הטקטיקה הראשית של השמאל היא [לומר]: 'אתה לא אדם טוב'. זוהי עליונות מוסרית, שלא הורווחה ביושר. שמאלנים לא עושים דבר עבור העולם. שמאלנות לא עושה דבר עבור העולם", הבהיר שפירו לקהל צופיו.

להצביע עבור מועמדי שמאל, ביאר, זה "להצביע עבור אנשים שיאיימו על אחרים, כך שיצטרכו לסבול את השטויות שלך.. סוציאליזם היא הפילוסופיה הכי אנוכית בהיסטוריה האנושית. זהו הרעיון הבסיסי, ש'אני נושם, ולכן אתה חייב לי כל מיני דברים'. אבל, הדרך שבה הם ישנים טוב בלילה, שהרי הם לא מוסיפים ליצרנות הכללית עם הפילוסופיה הזו, היא לומר: 'אבל כן: אני אדם טוב יותר ממך'".

התפקיד שלך, הבהיר שפירו, הוא לקרוע מעל פניו של השמאלן את העמדת הפנים הזו. "כי הם לא טובים. הם מאמינים בפילוסופיה מאוד נוראית. אז אתה חייב למסגר את היריב שלך... לצערנו, אנשים בימין, אנחנו נוטים להתעמת במושגים של מדיניות ומושגים של מידע, החבר'ה בשמאל אוהבים להתעמת במושגים של אופי. החברים בשמאל מתים על זה. לכן הטיעון היחיד של הילארי קלינטון, נגד אישים בימין, הוא שהם בני אדם נוראיים, שרוצים לפגוע באנשים. זה הטיעון של הילארי ושל ברני סנדרס, כאילו כל מי שמתנגד לו הוא 'אדם נורא, שלא דואג מספיק לעניים'".

הכותב הוא אב לשניים ויו"ר תנועת המשפחה.