חלומות מתגשמים
חלומות מתגשמיםצילום: התעוררות

תנועת ''התעוררות'' קיימה הערב (ראשון) ''הרמת כוסית'' בחצר רובע המדיה JVP בירושלים, במעמד יו״ר התנועה והמועמד לראשות העיר ירושלים עופר ברקוביץ.

האירוע מתקיים ערב כניסתו של דן אילוז לתפקיד חבר המועצה בירושלים מטעם ''התעוררות''.

''אני רוצה לבקש שנלך צעד אחד קדימה ושנמשיך לחלום ביחד", אמר אילוז. ''נחלום ביחד על ירושלים כעיר הבירה של כל עם ישראל על כל המגוון הגדול שיש בה. על ראש עיר ישר, ערכי, מוסרי, ירושלמי. על ירושלים שמתפתחת כלכלית. על ירושלים כעיר הקודש עם ישיבות ובתי מדרש.

''על ירושלים כעיר שיודעת לא רק לקלוט עליה, אלא גם לתת הזדמנויות לעולים. לא רק נחלום, אלא גם נעבוד קשה, כדי להגשים אותם. כי חלומות מתגשמים״, הדגיש.

עופר ברקוביץ אמר כי ״המשימה שלנו בחמש השנים הבאות יחד עם דן היא להצעיד את ירושלים לעתיד טוב יותר. זאת משימה עצומה ואנחנו ב'התעוררות' לא מתכוונים להרפות. עבודה קשה ונמרצת לקדם אותה כעיר כלכלית חזקה ומכבדת עם תוכן רוחני עמוק״.

חכם דוד מנחם שהשתתף בהרמת הכוסית אמר כי ״דן הצטרף למפלגת התעוררות - התנועה הזאת היא חשובה מאוד. הגלות היא חלום וההגשמה זאת הגאולה - כאן בארץ חמדת אבות תתגשמנה כל התקוות. דן זינק מהגלות לארץ ישראל. זאת תכונה של התעוררות.

''מאחל לדן והתעוררות שיהיו תמיד בתנועה הכי טובה - וירושלים תהיה בה כל השבטים יוכלו להרגיש בה בנוח. עיר אוניברסלית עליה נאמר כי מציון תצא תורה ודבר ה׳ מירושלים״, הוסיף.