דו"ח של קבוצת מחקר ימנית חושף כי מהגרים מוסלמיים בגרמניה מקיימים משטר של טרור נגד האוכלוסיה הגרמנית.

הדו"ח פורסם ע"י סורן קרן מה"Gatestone Institute". הוא נקרא "חודש של אסלאם ורב תרבותיות בגרמניה", ומתעד מקרים שדווחו במהלך חודש מרץ האחרון, בבתי ספר ובאוכלוסיה הכללית.

ב-1 במרץ שכר בית הספר היסודי שפרוואלד בברלין אנשי ביטחון, כדי להגן על המורים והתלמידים מתלמידים שסיכנו אותם.

לכ-99% מהתלמידים בבית הספר יש רקע של הגירה. נשיא איגוד המורים של גרמניה, היינץ-פטר מיידינגר צוטט כמי שאמר שתלמידות גרמניות נאלצות להתמודד כיום עם איומי רצח רבים ושבקבוצות וואטסאפ של תלמידים נהוג להעביר סרטונים של עריפות ראשים המבוצעות ע"י דאע"ש.

ב-2 במרץ, סורי בן 41 בשם אבו מרוואן רצח את אשתו בדקירות סכין במולאקר. שלושת ילדיהם של בני הזוג ראו את הרצח. מייד לאחר הרצח, כשהוא מוכתם בדם, האיש העלה לפייסבוק וידיאו בו הזהיר נשים שלא להרגיז את בעליהן כי "ככה תגמרו".

ב-4 במרץ, אדם שאס לפחות ארבע נשים בתחנות רכבת תחתית או בסמוך להן הסגיר עצמו למשטרה. האיש הוא ממוצא מצרי. הוא בחר את קורבנותיו בעת שנסע בתחתית ואז עקס אחריהן כשיצאו מהתחנה ואנס אותן.

עשרה מהגרים פגעו מינית במספר נשים בפסטיבל חוצות בעיר לינן, בשיטת ה"תהרוש", בה גברים מקיפים אישה מכל הכיוונים ומבצעים בה מעשים מגונים.

ב-5 במרץ דווח כי משפחות פשע מהמזרח התיכון מפחידות אנשי משטרה ע"י כך שאנשיהם יוצרים פרובוקציות לשוטרים בעת שאלה עוצרים אותם ומצלמים את ההתרחשות בטחפונים סלולריים.

ב-6 במרץ החל משפטם של ארבעה אריתראים שאנסו אישה בת 56 בדסאו. הם שתו אלכוהול בכיכר ציבורית כאשר האישה – שאוספת בקבוקים למחזור – הגיעה. הם היכו אותה בראש עם בקבוק שבור, גררו אותה במדרגות של בניין סמוך ואנסו אותה במשך יותר משעה.

ב-11 במרץ הוצת מסגד תורכי בברלין. החשודים הם כורדים. דווח על גל התנגשויות אלימות בין כורדים לתורכים בגרמניה.

ב-12 במרץ, בעיר פלנסבורג, מהגר אפגני בן 18 בשם אחמד ג. רצח בדקירות את חברתו בת ה-17, מיריי ב., כנראה כי סירבה להתאסלם.

ב-14 במרץ, כ-50 מהגרים ממערב אפריקה השתוללו בעיירה דונאוורת בבוואריה, לאחר שהמשטרה ניסתה לגרש מבקש מקלט מגמביה. הם השליכו בקבוקים וכיסאות על שוטרים ושפכו עליהם מים חמים מגובה.

ב-23 במרץ, המשטרה בפלנסבורג הגדירה חלקים מהעיר כאזורי סיכון לאחר התנגשויות בין צעירים מקבוצות לאומיות שונות. המשטרה מדווחת על עלייה במעשי שוד ותקיפות באזור.

ב-24 במרץ, מהגר בן 17 מסוריה דקר ופצע קשות גרמניה בת 24 בסופרמרקט בסקסוניה תחתית, לאחר שהתערבה בוויכוח בין החבר שלה לבין שני נערים מהגרים.

ב-26 במרץ פורסם תיעוד וידאו של חגיגת חתונה תורכית שמשתתפיה עצרו את התנועה בכביש המהיר לבק-קקניץ וירו באוויר ממכוניותיהם.

ב-28 במרץ, הוכרז מצב חירום בדויסבורג לאחר שעשרות לבנונים, תורכים וכורדים חמושים במצ'טות וצינורות מתכת התגודדו ברחובות במטרה להילחם אלה באלה. הם תועדו כשהם מנתצים חלונות ראווה של חנויות ותקפו שוטרים.

ב-31 במרץ, מבקש מקלט בן 32 מסוריה הצית בניין בן שש קומות בלייפציג. אדם אחד נהרג ו-16 נפצעו. עוד 34 איבדו את בתיהם. מהגר בן 30 מאריתריאה דקר למוות אריתראי בן 44 בעיר ווצלאר.