
משהו השתנה והתפתח בעידן המודרני- לוח המודעות העסקי וכל הפרסומות רבות העוצמה בשולי הדרכים, יחד עם אמצעי הפרסום האחרים, כגון: הפרסומות באמצעי התקשורת- הרדיו והטלוויזיה הממוסחרת- כל אלו הפכו את פניהם ונדחקו בידי ענק הטכנולוגיה וסמל ההתקדמות- האינטרנט ובפרט הפרסום דרך מנועי החיפוש.
עידן חדש נפתח- מנועי החיפוש מחליפות באופן ברור וחד משמעי את מודעות הפרסום מבעבר. בכל העולם כולו וכמובן גם בארץ ישראל בפרט מתנהל שינוי חד בהרגלי הצריכה של הלקוחות- הם ברובם מנהלים את הקניות דרך מנועי החיפוש ואתרי האינטרנט בכלל.
כיצד מחליטים לאיזה אתר לגשת? אז זאת שאלת מיליון הדולר. על מנת להגיע לאתר של חברה רלוונטית חשוב ראשית למצוא את האתר הרלוונטי שאנחנו רוצים להגיע אליו ולנסות לאתרו בצורה המהירה והיעילה ביותר. יש להודות בכנות, כי באופן מעשי רוב גולשי האינטרנט ייכנסו ככל הנראה לאחד האתרים שיופיעו בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש וכלל לא יטרחו לאתר את העסקים המתחרים בעמודים הבאים והמרוחקים יותר.
קידום אתרים-הדרך המיטבית לשפר את מיקום האתר במנועי החיפוש- אם כן – האם ניתן לשנות את מיקומו של אתר באינטרנט על מנת לגרום ליותר גולשים להיכנס אליו. את מילות החיפוש המדויקות והיעילות ביותר וניתוח מיטבי של התנהגות הגולשים. בניגוד לעבר הגענו לעידן המיוחד שבו החל משבר של חברות גדולות ומנוסות דווקא- כבר אין חשיבות דווקא למצב הכלכלי היציב של חברת ענק, אלא הרבה יותר חשוב הנוכחות והנראות של אתר החברה או העסק באינטרנט ובמילים אחרות- השיווק באינטרנט הפך למרכזי ובעל חשיבות רבה וחסרת תקדים.
מקדם האתרים- מה הוא עושה? אז ראשית, כאשר אנו מדברים על קידום אתרים אורגני- אנו מסבירים כיצד באמצעות תהליך אפקטיבי, יעיל ומקצועי ניתן בהחלט לשנות את מיקומו של כל אתר במנועי החיפוש ובכל למצות את פוטנציאל קידום אתרים אורגני שגלום בו. מקדם האתרים מוצא את הדרכים האפקטיביות והאיכותיות ביותר על מנת למצות את יכולת הפרסום של כל אתר ובכל באופן אירוני לעתים בעבודה מקצועית ועקבית שלו- דווקא האתרים של העסקים הקטנים מתחילים להתגלות בעומדי החיפוש הראשונים.