הבקיעים בתמיכה הכמעט-אוטומטית של השחורים בארה"ב במפלגה הדמוקרטית הולכים ומתרחבים.

כוכב העל קנייה ווסט כינה את הנשיא דונלד טראמפ "אחי", אמר שהוא "אוהב" אותו ועורר עליו סערה של ביקורת – אך מנגד, הזמר הידוע "צ'אנס הראפר" הצטרף לסערה, לצידו של ווסט.

ווסט החל את המהומה בשבת, כאשר צייץ שהוא "אוהב את האופן שבו קנדס אוונס חושבת". אוונס היא אינטלקטואלית שחורה שתומכת במפלגה הרפובליקנית ואשר הפכה לדמות ידועה, בין היתר כאורחת תכופה ברשת "פוקס ניוז".

בציוץ שפרסם ביום שלישי, אמר ווסט – "אתה לא חייב להסכים עם טראמפ אבל ההמון לא יכול לגרום לי שלא לאהוב אותו". הוא העלה תמונה של כובע "Make America Great Again" ששימש את מסע הבחירות של המועמד הרפובליקני אותו קיבל מטראמפ, עם חתימה של הנשיא.

"לשנינו יש אנרגיית דרקון", המשיך ווסט, באופן מעורפל משהו. "הוא אחי. אני אוהב את כולם. אני לא מסכים עם כל מה שכל אחד עושה. זה מה שהופך אותנו לאינדיבידואלים. ויש לנו את הזכות לחשיבה עצמאית". הוא ציין כי הוא אוהב גם את הילארי קלינטון.

טראמפ הגיב בציוץ משלו וכתב: "תודה קנייה, מאוד קול!".

מול מבול של גינויים לווסט מצד שחורים שראו בציוץ שלו בגידה במחנה – שהעניק 88% מקולותיו לקלינטון ב-2016 – הכוכב "צ'אנס הראפר" הצטרף לווסט וצייץ: "אנשים שחורים לא חייבים להיות דמוקרטים".