כדור כדורגל ספורט
כדור כדורגל ספורטiStock

הכדורגל הישראלי מרכין ראשו לזכר הנספים באסון הערבה שבנחל צפית. אחרי ההחלטה שקיבלו אמש שרת התרבות והספורט מירי רגב, נשיא איגוד הג'ודו העולמי מרקוס וייזר ויו"ר איגוד הג'ודו הישראלי משה פונטי כי משחקי אליפות אירופה בג'ודו המתקיימים לראשונה בישראל בימים אלו, ייפתחו בדקת דומיה לזכרם של הנספים באסון השיטפון שבנחל צפית, גם בכדורגל הישראלי ירכינו ראש לזכרם של ההרוגים.

בהודעה שהוציאו הבוקר (שישי) במנהלת הליגות בכדורגל ובהתאחדות לכדורגל, נכתב כי כל משחקי הכדורגל במחזור המשחקים הקרוב ייפתחו בדקת דומיה לזכרם של הנערים שנהרגו באסון הטבע שבערבה.

ממנהלת הליגות בכדורגל נמסר כי "כל משחקי הכדורגל בליגת העל והליגה הלאומית ייפתחו בדקת דומיה לזכר הנערות והנערים שנהרגו באסון השיטפון בנחל צפית".

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון אמר "בשעה קשה זו למשפחות ולעם ישראל כולו, נתאחד בדקת דומיה לזכרם של הנערות והנערים שנקטפו מאיתנו בדמי ימיהם בנסיבות טראגיות".

בהתאחדות לכדורגל, האחראים על משחקי הליגות הנמוכות הצטרפו גם כן אל הדבר כשאמרו כי כל משחקי נערים א' והנוער בסוף השבוע הקרוב ייפתחו בדקת דומיה לזכר 10 בני הנוער שנהרגו בשיטפון בנחל צפית.

"אנו כואבים את הפרידה המוקדמת ממי שכל עתידם היה לפניהם. המספר בלתי נתפש, כך גם הנסיבות, ואין לנו אלא לחבק את המשפחות ולכאוב עימן", נכתב בהודעת ההתאחדות לכדורגל.