קידום אתרים
קידום אתריםצילום:pixabay

בעידן החדש והטכנולוגי- ההיכרות עם עסקים וחברות מתרחש פעמים רבות לא על ידי כיתות רגליים וגם לא באמצעות הפלא השיווקי הייחודי של מרכזי הקניות- הקניונים שהפתיעו את כל האזרחים בארץ ובעולם רק לפני מספר לא רב של עשורים- רוב הלקוחות הפוטנציאליים מתוודעים לראשונה לחברה או לעסק הרלוונטיים עבורם באופן הפשוט ביותר- דרך אתרי הרשת. אתרי העסקים והחברות מתפרסמים באמצעות רשת האינטרנט וניתן כמובן להגיע אליהם באופן קל ונגיש במיוחד באמצעות מנועי החיפוש.

על מנת להימצא במיקום ראוי ומיטבי במנוי החיפוש- בעלי החברות חייבים להבין שהם צריכים להשתמש בשירותיו של בעל מקצוע המבין בתחום זה- מקדם האתרים. התועלת המשמעותית שיש לעסק משיפור מהותי של מיקומו במנועי החיפוש ובתוצאות הרשמיות של האינטרנט- נחוצה במיוחד על מנת לפרסם אותו ברבים, להזניק אותו מבחינת רמת המדרג והנראות שלו בפני לקוחות פוטנציאליים.

אז מה הרעיון המרכזי העומד בבסיס קידום האתרים? הרעיון הוא חיפוש מתקדם במנועי החיפוש באינטרנט ובראשם- גוגל. קידום בגוגל ובמנועי החיפוש שנעשה כל יום בכל רחבי העולם על ידי מיליוני בני אדם הוא הדרך היחידה לשפר את מיקומו ואת מעמדו של אתר זה או אחר.

על מנת למתג את האתר ולהתאים אותו לקהל הלקוחות הרלוונטיים ועל מנת לאפשר לו להיות נגיש וזמין לכל הגולשים הפוטנציאליים ובמיוחד כדי להעלות את אתר החברה המדוברת או העסק המבוקש במעלה תוצאות החיפוש- בהנחה שרוב רובם של הגולשים מחפשים את מבוקשם ומעוניינים למצוא את האתר כקביל, בעל נראות ובמיוחד בעל יכולת מרשימה ומשמעותית ופוטנציאל עסקי שיכול להוביל לשיפור רווחי מצוין ומשמעותי לחברה המפורסמת דרך האתר.

אם כן, נשאלת השאלה- מהי הדרך הנוחה והיעילה ביותר לקדם את האתר העסקי על מנת לממש את הרווח השיווקי? התשובה היא- לשכור את שירותיו של מקדם אתרים בעל ניסיון ועתיר ידע על מנת שהוא באמצעות עבודה עיקשת ועקבית, באמצעות יכולת אנליטית וניתוח פסיכולוגי יוכל לקדם את האתר המדובר ולהעלות אותו בתוצאות החיפוש.

כיצד הוא עושה זאת? על מנת להבין את העיקרון שמאחורי קידום אתרים - יש להתחקות גם אחר ההתנהגות הפסיכולוגית של הגולש הממוצע ויותר מכך לדעת לנתח את מילות החיפוש השגרתיות ואת ביטויי הקוד המקובלים.

ובכלל חשוב לזכור- הדרך הטובה מכול- להעלות את היכולת השיווקית דרך רשת האינטרנט היא להשתמש ב- Search Engine Optimization - קידום אתרים.