משה פייגלין
משה פייגליןצילום: פרטי

יוסי פוקס, עורך דין פרטי ולשעבר יו"ר הפורום המשפטי למען ישראל, תוקף בחריפות את חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, יו"ר מפלגת זהות, שהאשים את נתניהו בעובדה שאובמה חתם על הסכם בעייתי עם איראן.

''אינני מחסידיו של משה פייגלין, אף פעם לא הייתי, גם כאשר היינו באותה מפלגה-בליכוד. מדובר בשילוב מעניין בין פילוסוף נעים הליכות, לבין מגלומן, שחושב ש-70 שנות תקומת המדינה טרם הובילו לשום מקום, רק משום שפייגלין המשיח טרם נבחר להיות ראש ממשלה בישראל", כתב פוקס בחשבון הפייסבוק שלו.

לדברי פוקס, פייגלין מוכן לשרוף למחנה הלאומי עשרות אלפי קולות "של חסידים שוטים שלו, לשם השגת מטרתו חסרת הסיכוי''.

''מכל מקום", הוסיף פוקס, ''מי שקורא את הפוסטים שלו מאז נאום נתניהו אמש, מבין שהוא איבד את זה סופית. פייגלין מאשים את נתניהו בכך שאובמה חתם על הסכם הגרעין עם איראן.

''כך לא פחות, כאשר כל תינוק יודע שנתניהו נאבק באובמה חזיתית, פומבית, מעל הבמות החשובות בעולם, בניסיון להניא אותו מחתימה על הסכם הגרעין ואמש התברר סופית, לאחר שהוכח שאיראן המשיכה בתוכנית הגרעין באיצטלה אחרת גם לאחר חתימת ההסכם, שנתניהו צדק ואובמה טעה''.

עו"ד פוקס הציע "לאפס" את פייגלין כי הוא עלול להישאר בסוף ללא מניין של חסידים, כלשונו.

יו"ר מפלגת זהות, פייגלין, הגיב לדברים: ״חבל שיש כאלו שלא רואים את התמונה כולה, מסרבים להסתכל נכוחה למציאות בעיניים ומגבים את נתניהו ומדיניותו באופן עיוור.

''אני שב ואומר - העובדה כי איראן שיקרה לכל אורך הדרך בנוגע למדיניות הגרעין שלה לא צריכה להפתיע אף אחד, והגילוי על כך אתמול הוא לא באמת גילוי.

''המחדל הגדול הוא, שאת ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה הפקירה ממשלת ישראל בראשות נתניהו במשך שנים לחסדי האמריקנים בהובלת הנשיא הכושל בתולדות אמריקה, ברק אובאמה.

''במקום לסמוך על עצמנו ועל כוחנו ולעשות את מה שנדרש מהמעצמה היחידה במזרח התיכון על מנת להגן על עצמה - נתניהו היסס ודשדש והחליט שלא להחליט. כפי שבגין לא שאל אף אחד והתקיף את הכור בעירק, כך היה מצופה מראש ממשלה חזק. נתניהו מעולם לא היה כזה״, הסביר פייגלין.