תושב קריית גת חשוד שדרס למוות גבר בן 34 בעקבות ויכוח על סכום כספי של שלושים וחמישה שקלים. נגד החשוד יוגש היום (רביעי) כתב אישום.

האירוע התרחש ב-4 באפריל, בשעת לילה. החשוד בדריסה (31) ביצע משלוח של בקבוק וודקה שהזמין המנוח. בהגיעו לשדרות לכיש בקריית גת ניגש אל הרכב אדם אחר שהכיר את המנוח ושילם 100 ש"ח עבור בקבוק האלכוהול.

החשוד בדריסה לא היה שבע-רצון מהסכום שניתן לו, שוחח טלפונית עם המנוח וטען כי בקבוק הוודקה עולה 135 ש"ח. לאחר שלא הושגה הסכמה בין השניים במהלך שיחת הטלפון הקצרה, ביקש המנוח מהחשוד שימתין לו במקום והוא יגיע לפגוש אותו.

כעבור זמן קצר הגיע המנוח למקום ובין השניים מתנהלת שיחה מחוץ לרכב. בשלב מסוים נכנס החשוד חזרה לרכבו, החל בנסיעה לאחור מטרים ספורים תוך שהוא מקלל את המנוח ואז נסע קדימה, פגע במנוח והגביר מהירות.

לאחר מרחק נסיעה קצר הוא בלם בחוזקה והמנוח שנתלה על קדמת הרכב הוטח על הכביש. בשלב זה החשוד נמלט מהמקום תוך שהנוסע שהיה עמו ברכב מתרה בו - ״אל תעשה שטויות״.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת נסיבות התאונה, לכאורה, תוך איסוף ממצאים וגביית עדויות. כבר בתחילת החקירה התברר שמדובר באירוע פלילי והפגיעה במנוח אירעה על רקע ויכוח שנתגלע בין המנוח לחשוד במעשה.

שעות ספורות לאחר המקרה הגיע החשוד אל תחנת המשטרה בקריית גת ודיווח כי הוא זה שפגע במנוח. החשוד נעצר בו במקום והועבר לחקירה שבה מסר את גרסתו וסיפר כי המנוח ביקש ממנו סיגריה. לאחר שסירב החשוד, שלף המנוח סכין והחל לאיים עליו.

עוד טען החשוד כי בשלב זה נכנס חזרה לרכבו בכוונה לעזוב את המקום וסיפר לחוקריו כי בשלב זה נתלה המנוח על קדמת הרכב שהחל בנסיעה ואז בלם את הרכב והמנוח נפל על גבו. לאחר חקירתו הראשונית, הוביל החשוד את חוקריו אל הרכב המעורב באירוע, וזה הועבר אל תחנת המשטרה.

חוקרי המשטרה הבחינו כי ברכב מותקנת מצלמת דרך שהקליטה את מה שהתרחש באירוע. חומר זה ישמש כראיה בתיק החקירה, וכאמור גם בכתב האישום שיוגש על ידי פרקליטות דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.