לגור בשרון
לגור בשרוןצילום: יח"צ

קשה היה למצוא דירות בגלל הצפיפות ומחסור במגרשים לבנייה, אך היום, לאור תכניות של תמ"א 38 הכוללות פינוי- בינוי, ניתן למצוא דירות בכל אזורי השרון. הערך של דירות בשרון, רק עולה , כך שניתן למקסם את ההשקעה בתוך כמה שנים. בגלל הסיבות הללו, רבים מעוניינים לרכוש אותן, אם למגורים או אם להשקעה, כאשר אין בעיה כלל למצוא שוכר.

שכונות בשרון , אשר היו ידועות לפני כמה שנים כשכונות עוני, העלו את ערכן והפכו להיות מבוקשות מאוד. הביקוש לדירות בבנייני מגורים גבוהים, הפכו להיות חביבי העשירון העליון, במיוחד באזור תל אביב. מי שאין ידו משגת לרכוש דירה בבנייני יוקרה, יוכל בהחלט להתפשר על דירה בשרון, אשר מחירה יעלה באופן תדיר.

שינויי הנדל"ן והעליות התלולות במחירי דירות בשרון

לא רק נושא הנדל"ן הבטוח יותר של דירות בנווה זמר, הוא משתלם, כי אם שיפוץ של נכס כזה, יעלה עוד את ערכו. רבים הם האנשים, אשר מוצאים דירה שיש לה נתונים טובים ואם היא אפילו מוזנחת, מבצעים בה שיפוץ שהופך אותה משתלמת למגורים. דירות חדשות למכירה בשרון מחברות קבלניות, תהיינה הרבה יותר יקרות כך שעם קצת חיפוש נכון וכיוון טוב, ניתן יהיה למצוא את הנכס שישתלם לכם במיוחד. אם אתם מעוניינים בדירה מבחינת הגודל, המיקום או התקציב, תוכלו למצוא אצלנו ובאתרים רבים הכוללים תמונות, כך שתוכלו לסנן ולמצוא את הדירות שתיראינה לכם כמתאימות ביותר.

דירות למכירה בשרון

אם ידכם אינה משגת דירה לרכישה בתל אביב, לפחות ניתן יהיה להתפשר על דירות למכירה במרכז. המחירים יהיו כמובן נמוכים יותר ועדיין מקום העבודה שלכם לא יהיה רחוק. אשלי מציע מאגר רב של דירות לרכישה בשרון, בטווחי מחירים, גדלים ואזורים שונים. אנו מתעדכנים בכל יום ותוכלו למצוא את הדירה שתתאים לצרכיכם.

המאמר נכתב באדיבות ארונות און ליין