נתניהו ונשיאת העליון חיות
נתניהו ונשיאת העליון חיותצילום: מארק ישראל סאלם, פלאש 90

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) קורא לראש הממשלה נתניהו לאשר את פסקת ההתגברות ביום ראשון הקרוב בוועדת השרים לחקיקה.

בעקבות בקשת נתניהו להמתין שבוע נוסף עם אישור חוק ההתגברות כתב סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו, ''נתניהו כדרכו מורח ומורח ומורח ומורח ומורח ומורח ומורח ומורח ומורח... ממה הוא מפחד?''.

לדבריו, בנושא ההתגברות אין סיכוי להגיע להסכמה עם נשיאת בית המשפט אסתר חיות. ''האמת היא שעם חיות אין שום סיכוי בעולם להגיע להבנות. היא רוצה את הכח אצלה ואנחנו רוצים אותו בידי הציבור''.

ח"כ סמוטריץ' הסביר כי ניתן לאשר את פסקת ההתגברות בוועדת השרים לחקיקה, ולגבש הסכמה בקואליציה לאחר מכן, תוך כדי הליך החקיקה.

''בקואליציה יש מספיק זמן להגיע להבנות תוך כדי החקיקה. הגיע הזמן להפסיק לדבר ולהתחיל לחוקק", הדגיש חבר הכנסת מהבית היהודי.

אמש הבהיר שר החינוך נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי, כי בניגוד לבקשת נתניהו פסקת ההתגברות תעלה ביום ראשון להצבעה בוועדת השרים לחקיקה.

''פסקת ההתגברות נדרשת למשילות הממשלה ולשמירת האמון בבית המשפט. היא גם אמצעי חיוני למלחמה בטרור ולהוצאת המסתננים הבלתי חוקיים מישראל. הגיע הזמן להכריע", אמר בנט.

לכן ביום ראשון הקרוב אנו נעלה את חוק ההתגברות להצבעה, ונצפה לתמיכת ראש הממשלה כפי שהתחייב בחתימתו וכפי שהבטיח לציבור הישראלי", הוסיף יו"ר הבית היהודי.