כנס חירום
כנס חירוםצילום: דוברות

ח"כ דני סיידה (ש''ס) השתתף הערב (ראשון) בכנס חירום שיזם אריאל בוקר, יו"ר מטה המאבק לטיפול בפשיעה החקלאית, המוביל את המחאה נגד הלחימה בטרור החקלאי שהתפשט בעוצמה רבה בשבועות האחרונים.

ח"כ סיידה נשא דברים בפני המשתתפים בכנס שנערך בשדה אילן, והביע את כאבו.

"כמי שבא מתחום החקלאות וההתיישבות וסובל בדיוק כמו כל החקלאים מהטרור המתפשט באזורים רבים ברחבי הארץ, אני חושב שהגיע הזמן לעבור משלב הדיבורים למעשים", אמר חבר הכנסת.

לדבריו, "לא יתכן שבמדינה מתוקנת, נקום כל בוקר לעדכונים על אירועים שבסופו של יום מהווים סכנה קיומית וגרימת נזק בגוף ובממון, כמו כן הצטרפתי בימים האחרונים לשדולה החקלאית שאותה מובילים מהכנסת כל גוף שחשוב לו ונוגע לליבו הטרור החקלאי שמכרסם בצעדים איטיים כל חלקה טובה תרתי משמע".

עוד הוסיף ח"כ סיידה, "אלו בדיוק האירועים המחייבים אותי להיות נאמן לשולחיי בכנסת הנוכחית, כולי תקוה שעל ידי זה שנציף את הנושא הן בוועדות והן במליאת הכנסת ע"י הצעות חוק וכולי, נצליח למגר את התופעה המתפשטת ולגרום לשלוותם של החקלאים ביישובים השונים שעוברים קשיים רבים בעקבות רצף האירועים האחרונים המכונים טרור חקלאי".

לאחר ששמע את דבריהם של החקלאים מישובי הגליל התחתון שדיברו מתוך מועקה קשה, הבטיח ח"כ סיידה: "אני מתחייב לרתום את חברי הלובי החקלאי יחד להגיע עד הגורמים הבכירים ביותר בממשלה בכדי לתת יד למיגור התופעה, ויפה שעה אחת קודם".