ניקיון
ניקיוןצילום:pixabay

מחברים פעם אחת, מפעילים פעם אחת, וצינור השאיבה הוא כלי העבודה היחיד שלכם מרגע פתיחת אירוע הניקיון ועד סיומו. כיצד זה עובד? להלן התיאור המלא של התהליך.

מחברים את שואב האבק לחשמל

מחברים את שואב האבק לחשמל. אל תנסו למתוח את הכבל עד הסוף כי הסוף לא נראה לעין. האורך הממוצע של הכבל הוא 20-50 מ' וכפי שתראו הוא כבל קפיצי. ניתקתם? הוא יתגלגל כמו קפיץ לתוך השואב. עם שואב אבק כזה אתם רק צריכים לחבר את התקע לשקע, ולהתחיל לנוע ברחבי הבית כשאתם מנקים. כיצד תנועו? עם מפוח השאיבה, אשר יפורט אודותיו בפסקה שלהלן.

שולפים את מפוחי השאיבה ומתחילים לעבוד

מפוחי השאיבה הם צינורות עבה ומחוספס אשר נועד לניקיון למרחקים ארוכים. אורכו ארוך מאד, ונראה כאילו סיומו אינו באופק. את המפוחים לנקות במפלסים גבוהים או נמוכים מהשואב, לעבור על גרמי מדרגות ארוכים, וכל זה בלי לנתק או להזיז אף חלק אחר של שואב האבק. עם מערכת שאיבה כזו אתם לא צריכים לעשות דבר הכרוך במאמץ. שואב האב פשוט עובד כמו שהוא ובקלות רבה מאד.

סיימתם לעבוד? החלקים קפיציים וחוזרים למצבם הקודם ללא קושי

הן מפוח השאיבה והן כבל החשמל יעילים מאד בעבודה. אם ניתקתם אותם הם יחזרו להיכן שהם באו, לתוך השואב. אתם לא צריכים לדעת לעשות שום דבר על מנת להחזירם למצבם הקודם. מנגנון הקיפול שלהם תוכנן היטב עבורכם, ואתם תוכלו לאפסן את השואב ממש כפי שקיבלתם אותו. שליפה חוזרת והכנתו לניקיון חוזר גם כן צפויות להתבצע בקלות רבה מאד.

מחירי מערכות שאיבה מרכזיות

המחירים הם מחירי מבצע בשל היותנו יבואנים רשמיים של מערכות שאיבה ממותגים מובילים בעולם. אנו זוכים מהם למחירי יבוא שקשה ונדיר למצוא בארץ לכן, אם אתם רוצים גם לשדרג וגם לחסוך – קנו מאתנו מערכת שאיבה מרכזית ושימו סוף לשאיבת האבק הקשה והסיזיפית שהייתה נחלתכם עד כה.
חשוב לזכור: בכדי להתקין מערכת שאיבה אולטימטיבית למטבח רצוי לבנות נישה העשויה גבס לצרוך זה.

לרכישת מערכת שאיבת אבק מרכזית ניתן לפנות אלינו!