ג'רמי פארגו. לא עזר לצהובים לנצח
ג'רמי פארגו. לא עזר לצהובים לנצחצילום: פרנסיסקו די סטסיו

החלטות של נבן ספאחיה גמרו למכבי תל אביב העונה לא מעט משחקים. אחרי רבע רביעי מהכושלים שנראה מצדו של פייר ג'קסון מאז נחת בישראל, החליט המאמן בצהוב שכדורי ההכרעה ילכו דווקא לג'קסון שבמו ידיו, רשם הפסד נוסף של הצהובים, הפעם להפועל אילת 64-79.

אילת לא היתה במיטבה במשחק הזה. לצהובים היה את ג'רמי פארגו שעדיין לא חד מספיק וגם שיחק עם פציעה, אבל במקום שהכדורים המכריעים ילכו אליו - עשו הצהובים כל טעות אפשרית - והפעם אי אפשר רק להאשים את השחקנים.

שרון דרוקר, המאמן האילתי פשוט ידע לנהל את המשחק נכון יותר והצליח להיצמד לצהובים ברגע הנכון וברגעי ההכרעה להפוך את הקערה ולהשאיר את היתרון בצד שלו כדי שמכבי תל אביב תרדוף אחרי אילת.

אילת פתח את המשחק היטב וברחה ליתרון 13-20 בזכות סלים טובים של טרדוול ורוזפלט. ג'רמי פארגו בסל בכורה בקדנציה הצהובה הנוכחית צמצם וקבע את תוצאת הרבע, 15-20 לאילת.

אבל ברבע השני פארגו איפס את הידית היטב והראה מדוע התגעגעו אליו אוהדי הצהובים. האורחים בריצת 12-0, פתחו יתרון של 5 והמשיכו להגדיל אותו עד למחצית בה הובילה מכבי תל אביב 35-27.

דיברתולומיאו ובולדן ירו שלשות והעלו ליתרון דו ספרתי, רוזפלט וטרדוול ענו להם בסלים משלהם מהצד השני. הזרים של אילת לחצו על הגז וכירסמו אט אט ביתרון הצהוב. בתום הרבע השלישי, רק 52-50 לצהובים.

ברבע האחרון, בניגוד לדרבי בשבוע שעבר, הצהובים חזרו לאבד את הראש. ניב ברקוביץ' הכניס אנרגיות באילת, טרדוול ושמחון הפכו את התוצאה ליתרון של המארחים 60-65 ושלחו את נבן ספאחיה לפסק זמן בניסיון להציל את המשחק.

הצהובים עוד נתנו שני מהלכים טובים ונשארו צמודים, אבל ג'קסון איבד שוב ושוב וחתם את ההפסד.