אוהדי בית"ר. נגמרה העונה
אוהדי בית"ר. נגמרה העונהצילום: פלאש 90

20 שנים עברו מאז כבשה בית"ר ירושלים יותר מ-71 שערים בעונה אחת. היה זה בעונת 1997/8, אז סיימה בית"ר כאלופת המדינה.

הערב (מוצאי שבת) בית"ר עשתה זאת שוב, כשכבשה שלושה שערים לרשת בני יהודה תל אביב, אבל כשהיא מציגה משחק הגנה נוראי בראשותו של שוערה השני סתיו שושן, אליפות זו מילה גסה עבורה.

שלושה שערים ספגה הערב בית"ר, בתוספת לשערים שספגה בשלוש המשחקים האחרונים, מאז החלה ההתרסקות שלה, היא מסיימת עם 14 שערים בארבעה משחקים. בכלל, בית"ר ספגה העונה הכי הרבה שערים מבין כל קבוצות ליגת העל, למעט הפועל אשקלון והפועל עכו, שתיהן ירדו אל ליגת המשנה.

ריבוי פציעות, טעם של סוף עונה והרגשה רעה לאחר איבוד תואר הגביע, לפני שלושה ימים באצטדיונם הביתי, אצטדיון טדי. כל אלה הביאו את בית"ר לשחק הערב בהרכב טלאים, ועם מעט מאוד עניין.

למרות שלא הציגה כדורגל גדול עלתה בית"ר ליתרון 2:0 במחצית הראשונה משערים של טל כחילה ועידן ורד. בני יהודה לא אמרה נואש ובעזרת שוערה השני של בית"ר הצליחה לאזן את התוצאה בתוך 2 דקות.

יאקוב סילבסטר הספיק לחגוג שער נוסף בליגת העל בדקה ה-60, אך בני יהודה השוותה לאחר טעות נוספת של שוער בית"ר, ובסיום - תיקו 3:3 שכולו ניצחון עבור הפועל באר שבע שתחגוג כבר הערב אליפות שלישית ברציפות, גם אם תפסיד.

אגב, במשחק שהתקיים באצטדיון המושבה נכחו מעט אוהדים של הקבוצה הירושלמית, הן בשל העובדה כי המשחק התקיים בסמוך לצאת השבת והן בשל המחאה שהולכת וצוברת תאוצה כנגד הבעלים אלי טביב. בשערים לזכות הירושלמים, החלו האוהדים לשיר שירים בגנות הבעלים טביב ונראה כי צפויה התחממות ביחסים בין הקהל לבעלים בקרוב.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל, הפכה מכבי נתניה פיגור לניצחון על מחזיקת הגביע הפועל חיפה, עם שער בדקה ה-90 של דיא סבע.