עוברים ושבים ברחוב אבני נזר בבני ברק נחרדו הבוקר (ג') לגלות פעוטה יוצאת מחלון בניין 'עזר מציון' וכמעט שנופלת ארצה.

מספר תושבים עירניים החישו צעדיהם מתחת לחלון הבניין כדי לתפוס את הילדה ולהצילה, אולם ברגע האחרון אחד מעובדי המקום הבחין בנעשה והכניס את הילדה חזרה אל פנים המבנה.

מאוחר יותר הסבירו ב'עזר מציון' כי מדובר היה בילדה הלומדת באחד הגנים במרכז הרפואי שטיפסה על מיטת פיזיותרפיה, מעדה דרך חלון ציר ונתקעה בתוכו.

"הצוות המקצועי של הגן, ששהה עם הילדים באותה עת, זיהה את האירוע שהתרחש בתוך שניות. הצוות פעל במהירות וחילץ את הילדה בתוך זמן קצר - ללא כל פגע", נמסר מהארגון.

עוד נמסר כי "חשוב לנו להבהיר כי מדובר בגן לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, הפועל תחת תקני הבטיחות הנדרשים וצוות מקצועי מלא. מדי שנה מאשר יועץ בטיחות את המבנה ומתקניו ולמקום גם אישור משרד החינוך המתחדש מדי שנה. מדי תקופה מתקיים מעקב מדוקדק אחר מפגעים וליקויים.

"זה אירוע הבטיחות הראשון מסוג זה שקורה בגנים אלו. אנו ב"עזר מציון" נפעל לבדוק את המקרה לעומק ולפעול למניעת הישנות מקרים דומים.

"כידוע לכם, עמותת "עזר מציון" מציבה את הילדים עם צרכים מיוחדים בראש מעייניה ופועלת כבר למעלה מ- 25 שנים כדי להעניק להם טיפול וקידום ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. במסגרת זו היא מפעילה 8 גנים, 19 מעונות ו- 5 מועדוניות בכל רחבי הארץ. כמו כן "עזר מציון" גם מעמידה לרשותם פארק אינטראקטיבי רב חושי יחיד מסוגו בארץ ועוד שירותים ייחודיים רבים".