החתמה ראשונה לקיץ
החתמה ראשונה לקיץצילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א

הראשון שלהם. פחות משבוע לאחר סיום העונה בליגת העל שבכדורגל, הודיעה היום (חמישי) סגנית האלופה מכבי ת"א על החתמתו של החלוץ איתי שכטר לשנתיים הקרובות.

שכטר, קפטן בית"ר ירושלים בעונה האחרונה, מגיע למכבי ת"א לאחר שנתיים מוצלחות במועדון הירושלמי בו היה אהוב ומוערך ביותר, הן על חבריו לחדר ההלבשה והן על אוהדי בית"ר הרבים.

עבור האוהדים הירושלמים, עזיבתו של שכטר את הקבוצה היא מכה קשה שרק מעידה על הצורך בפרידה מהבעלים אלי טביב, שמוכר את כל נכסי הקבוצה עונה נוספת.

מדובר ברכש ראשון של סגנית האלופה מת"א, והראשון שלה בעידן שאחרי ג'ורדי קרויף ההולנדי שעזב את המועדון לאחר שש שנים. שכטר בן ה-31, שגדל בהפועל חיפה, חווה אמנם שתי עונות מוצלחות בבית"ר ירושלים, אך אלה הגיעו לאחר תקופת שפל במדי מכבי חיפה, אז חשב כבר על פרישה מכדורגל.

החלוץ המצויין רשם 27 הופעות בנבחרת ישראל וכבש העונה 9 שערים ב-30 הופעות ליגה בבית"ר ובעונה שעברה מצא את הרשת 14 פעמים ב-34 משחקים.

עבור החלוץ, מכבי תל אביב היא הקבוצה התשיעית בקריירה שלו אחרי נצרת עילית, מכבי נתניה, הפועל תל אביב, קייזרסלאוטרן הגרמנית, סוונסי האנגלית, נאנט הצרפתית, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים בה שימש קפטן בעונה האחרונה.

"אני שמח ונרגש להגיע למועדון כה מפואר כמו מכבי תל אביב", אמר שכטר. "ברגע שפנו אלי ממכבי, ישר ידעתי שזאת תהיה הקבוצה הבאה שלי. אחרי כל כך הרבה פעמים שהייתי קרוב, כנראה שבאמת הגיע הזמן ללבוש סופסוף את החולצה הצהובה כחולה. יש לי הרבה חברים במכבי שהכרתי במשך השנים ואני מחכה כבר לפגוש אותם ולהתחיל לעבוד על מגרש האימונים".

המנכ"ל בן מנספורד הוסיף: "אנו שמחים להודיע על ההחתמה הראשונה שלנו של הקיץ. איתי היה פנוי בהעברה חופשית ובנוסף להיותו כובש שערים עם קבלות הוא גם ידוע כמנהיג עם ניסיון והיה לנו חשוב לפעול במהירות על מנת להחתים אותו".

לדברי מנספורד, "בשתי העונות האחרונות איתי הפגין יכולות מרשימות מבחינת נתונים של שערים ובישולים. בזמן שאנו מתכוננים לקראת העונה הבאה, אנו מאמינים כי איתי יוכיח עצמו כהחתמה משמעותית למועדון בזכות תרומתו על המגרש ובחדר ההלבשה. אני מחכה כבר לראות אותו לובש את המדים הצהובים של מכבי במשחק הראשון של העונה ב-12 ליולי. ברוך הבא איתי".