אין לה קשר. שרה נתניהו
אין לה קשר. שרה נתניהוצילום: Yonatan Sindel/Flash90

במשרד ראש הממשלה מבהירים הבוקר (חמישי), בעקבות הפרסומים אודות הבקשה לרכישת רכב ממוגן ירי עבור רעיית ראש הממשלה, כי שרה נתניהו כלל לא הייתה מעורבת במהלך.

"ראש הממשלה, רעייתו ולשכתו, אינם מעורבים בשום צורה בהחלטות הנוגעות למיגון ואבטחה, כולל סוגיית הרכב הממוגן לרעיית ראש הממשלה", נאמר בהבהרה.

"האחריות על כך היא בידי אגף הביטחון במשרד, וההחלטות בנושא זה מתקבלות אך ורק על פי השיקולים הביטחוניים והמקצועיים, וללא מעורבות כלשהי של ראש הממשלה ורעייתו", הוסיפו במשרד.

ההבהרה התפרסמה בתגובה לידיעה שפורסמה אתמול בעיתון "הארץ", ולפיה בחשב הכללי באוצר בוחנים את בקשת משרד ראש הממשלה לרכוש רכב ממוגן ירי עבור רעיית ראש הממשלה.

בידיעה נרמז שיתכן שרעיית ראש הממשלה מעורבת בנושא, וצוטטו "גורמים" במשרד האוצר שציינו כי בחשב הכללי באוצר לא נלהבים לאשר את הבקשה עקב העלויות הגבוהות שלה.

בשיחה עם התאגיד "כאן", אמרה אתמול הגברת נתניהו, "זו הפעם הראשונה שאני שומעת מזה. אני לא קוראת עיתונים, אני לא רואה שום דבר שקשור לתקשורת, אז אין לי מושג על מה את מדברת, אני פשוט לא מבינה".

''אני לא בעניינים של שום דבר, התנתקתי מכל מה שקשור לתקשורת. אני כבר רגילה שאומרים עלי רק שקרים. הרי אין מילה נכונה עלי למעלה מעשרים שנה'', אמרה רעיית ראש הממשלה.