מסי. כולם רוצים לראות אותו
מסי. כולם רוצים לראות אותוצילום: רויטרס

בתשעה ביוני תגיע לישראל נבחרת ארגנטינה הגדולה עם כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם, ובישראל כבר יש טירוף לקראת משחק הידידות.

המשחק שיתקיים באצטדיון טדי שבבירה לאחר התעקשותה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, יביא לארץ את ליאו מסי, שחקנה של ברצלונה וקפטן נבחרת ארגנטינה, מי שנחשב לשחקן הכדורגל הטוב בעולם. המשחק גורר עניין רב בקרב אוהדי הכדורגל וכבר עכשיו, שעות ספורות לפני פתיחת המכירה לקהל הרחב, אתר משרד הכרטיסים "לאן" קרס.

המכירה שהוקדמה להיום בשעה 21:00 בערב על ידי שרת התרבות והספורט מירי רגב, דניאל בנעים מנכ"ל ומייסד קבוצת "קומטק", היוזמת ומפיקה את המשחק בין שתי הנבחרות ויו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, הביאה אוהדים רבים לפקוד את אתר משרד הכרטיסים כבר הבוקר ואלה נחתו היישר לדף המודיע להם כי האתר קרס.

כבר אמש, מוצאי השבת, נפתחה מכירה מוקדמת של 5,000 כרטיסים לטובת מנויי נבחרת ישראל למוקדמות אליפות אירופה 2018, אך רבים טוענים כי לא הצליחו לרכוש ועמדו בתור של למעלה מ-8,000 אנשים.

יש לציין כי במשרד התרבות והספורט התעקשו כי שלושים אלף הכרטיסים שהוקצו למכירה למשחק שיתקיים באצטדיון "טדי" שבירושלים, יעמדו למכירה במחירים עממיים ובקטגוריות שונות הנהוגות בכל משחקי הידידות של נבחרת ישראל וכי לזהות היריבה האטרקטיבית לא יהיה קשר למחיר אותו ישלמו אוהדי הנבחרת.

זאת ועוד, שרת התרבות והספורט מירי רגב, דניאל בנעים מנכ"ל חברת "קומטק" היוזמת ומפיקה את המשחק ויו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עייני החליטו כי יקצו 3,000 כרטיסים שיחולקו חינם לילדים ונוער מהפריפריה, זאת כדי לתת להם שוויון הזדמנויות ואפשרות נדירה לצפות במשחק הייחודי ובכוכב האגדי ליונל מסי.

השרה רגב אמרה כי "היה חשוב לי מאוד שגם הילדים מהפריפריה יזכו לקחת חלק בחגיגת הכדורגל עם כוכבי נבחרת ארגנטינה וייהנו מחוויית ספורט יוצאת דופן בדיוק כמו תושבי המרכז וירושלים, זאת בהתאם למדיניות אותה אני מובילה המבקשת להנגיש את הספורט לכל הציבור הישראלי".

דניאל בנעים הדגיש כי נכון לעכשיו ישנו ביקוש של למעלה מ-600,000 איש לרכישת כרטיסים למשחק, כאשר בפועל ישנם רק 30,000 מושבים למכירה. "צר לי כי הביקוש לכרטיסים הוא גדול פי כמה ממספר המקומות בטדי ושרבים לא יוכלו להגיע לאצטדיון ולצפות במשחק, לכן אנו נערכים להפקה כפולה – שידור חי של המשחק בארץ ובעולם. כמו כן, אנו נערכים גם להעביר את ביקור הקבוצה הארגנטינאית בירושלים ובמקומות הקדושים".

בחברה האחראית על המשחק הזהירו את האוהדים מפני ספסרות ברשת. "אל תקנו כרטיסים מאתרי ספסרות אשר משקיעים כסף רב בפיתוי גולשים ומוכרים כרטיסים ללא כיסוי. לתשומת לבכם, הרשות להגנת הצרכן מזהירה על רכישת כרטיסים מאתר Viagogo (ויה גוגו) עקב חוסר כיסוי וגביית עמלות מופרזת. לא תהיה כל אחריות לתוקפם של כרטיסים שאינם נרכשים באופן ישיר מאת המפיץ הראשי- לאן משרד כרטיסים בע"מ. ראו הוזהרתם! כרטיסים מזויפים או שמקורם אינו ידעו (ספסרות) לא יכובדו".