פינת אוכל דגם אליזבת - שבירו ריהוט גן
פינת אוכל דגם אליזבת - שבירו ריהוט גןצילום: יח"צ

יש לכם גינת גג או גינה קטנה ואתם רוצים להפוך אותה למפלט מרגיע ונעים מהמולת היומיום? חברת שבירו - ריהוט גן משיקה את קו מוצרי "שבירו בלקוני", רהיטי חוץ וגן המותאמים בדיוק לצרכים הייחודיים של מרפסות, גינות גג וגינות קטנות.

חברת שבירו ריהוט גן מפעילה 5 אולמות תצוגה מעוצבים וגדולים, כאשר החברה מובילה את השוק מבחינת עיצובים מיוחדים ומוקפדים יותר מהמקובל בענף, איכות ללא פשרות והתאמה אישית אמיתית לצרכי הלקוחות ומאפייני השטח שהם מבקשים לרהט ולעצב. החברה פונה לכלל פלחי האוכלוסייה וסוגי הלקוחות, ממכירת מערכות ריהוט גן גדולות ויוקרתיות וכמו כן מוצרים מעולים לזוגות צעירים, משפחות וכאמור ללקוחות הזקוקים לפתרון ריהוט חוץ איכותי עבור מרחבים חיצוניים קטנים כמו מרפסות וגגות.

עיצוב מוקפד והתאמה אישית לצרכים שלכם

כאשר מדובר על ריהוט חוץ למרפסת, גג או גינה קטנה, אתם יכולים להמשיך את עיצוב הפנים המוקפד שלכם החוצה או לחלופין לבחור בסגנון עיצובי שונה לגמרי, בכל מקרה חשוב שריהוט הגן או המרפסת שלכם יהיה נוח, עמיד, איכותי, מתאים למרחב וכמובן אטרקטיבי במראה שלו. אלון שבירו, מבעלי החברה המשפחתית והמנכ"ל שלה, מדגיש כי בשבירו ריהוט גן מושם דגש בלתי מתפשר על איכות ועיצוב, כערכי יסוד המבדלים את החברה ממתחרותיה בענף. בנוסף, כל אנשי המכירות של החברה מבצעים עבור ועם הלקוחות התאמה אישית מלאה לפי גודל המרחב, סגנון הישיבה והאירוח, מאפייני מזג אוויר ושאר פרמטרים חשובים בבחירת ריהוט גן.

בסניפים החדשים של שבירו ריהוט גן ניתן למצוא פלטפורמות ייעודיות וחדשניות להמחשת פריסת ריהוט הגן לפי המקום הקיים עבורכם, כך שאפשר לראות מראש כיצד המרפסת או גינת הגג שלכם תיראה וכך לבצע בחירה מושכלת ומתאימה יותר.

ריהוט גן למרפסות וגינות גג – התאמה מושלמת מבלי להתפשר על העיצוב

כאשר יותר אנשים בישראל מתגוררים בבנייני דירות ושטחי מגורים הופכים למצרך יקר יותר ויותר, הצורך בריהוט גן מעוצב ואיכותי אך אשר מתאים למרחבים חיצוניים מצומצמים עולה. שבירו ריהוט גן זיהתה את הצורך המתפתח בשוק לפתרונות קומפקטיים ואיכותיים ולכן השיקה את קו מוצרי "שבירו בלקוני" המיועד במיוחד לאותם מרחבים קטנים יותר. כך אתם מקבלים ריהוט חוץ למרפסת שלכם המשלב בצורה אופטימאלית עיצוב, סטייל, איכות וחומרים עמידים. קטלוג הריהוט של "שבירו בלקוני" כולל אפשרויות מצוינות ומעוצבות לזוגות בתחילת דרכם, למשפחות צעירות, לזוגות מבוגרים יותר שרוצים לשדרג את המרפסת אחרי שהילדים יצאו לדרך עצמאית וכמו כן לעסקים ומשרדים.

מערכת ישיבה לגינת גג דגם טיג – שבירו ריהוט גן
מערכת ישיבה לגינת גג דגם טיג – שבירו ריהוט גןצילום: יח"צ

ריהוט הגן למרפסות וגינות קטנות מבית חברת שבירו מיוצר בעיקר מאלומיניום, חומר המאפשר גמישות עיצובית רבה מאוד וכמו כן מתאים בצורה טובה מאוד לתנאים בישראל – חזק, קל, עמיד לנזקי שמש ואינו דורש תחזוקה. הקטלוג של שבירו כולל הרבה רהיטי חוץ לבנים ובהירים, כהתאמה עיצובית למרפסת או למרחב מצומצם, אך ישנם רהיטים בעיצובים כפריים יותר עם אלומיניום בצביעה כהה ועם שילוב עץ.

מנכ"ל החברה אלון שבירו מדגיש כי כל מוצרי החברה נמצאים בזמינות מיידית בסניפים. בוחרים את המערכת המתאימה עבורכם ובתוך כמה ימים הכל מגיע אליכם עם מוביל באופן מסודר ואמין.

מבחינת אפשרויות שימושיות לריהוט גן למרפסת, ניתן למשל לבחור מערכת של שולחן וכסאות, כולל שולחנות חוץ נפתחים או לחלופין במערכת ישיבה קטנה עם שולחן וכורסאות או ספה דו מושבית.

שבירו ריהוט גן מפעילה סניפים ברחוב הלח"י בבני ברק, בראשל"צ, בכפ"ס, בצומת בילו ובמתחם פולג בנתניה. אם אתם מחפשים ריהוט חוץ מעוצב, איכותי ועמיד למרפסת או גינת הגג שלכם, לשבירו פתרונות ייעודיים ומובילים. נשמח לעמוד לשירותכם https://www.shviro.net