זה לא סוד שהציבור הדתי והחרדי נופש בחו"ל יותר ויותר. אחת הסיבות היא הוזלת מחירי הטיסות וחבילות הנופש, כך יוצא שלפעמים יותר משתלם לטוס לחופשה בחו"ל מאשר לנפוש בארץ.

כשחשבנו על מיקום שבו נדרש מלון כשר עמד לנגד עינינו הצורך של משפחות וזוגות בחופשה זולה יחסית וקרובה. בעשור האחרון אחוזים גבוהים מהתיירים הישראלים לא מרחיקים יותר מדי כדי לנפוש אלא מעוניינים בקפיצה קטנה להתרעננות בחו"ל – ביוון, בקפריסין ובסביבה הקרובה. אולם דווקא המקומות האלה שתמיד מלאים בישראלים, הם מקומות שבהם קשה מאוד וכמעט בלתי אפשרי למצוא אוכל כשר. החלטנו להרים את הכפפה ולהכשיר מלון בקפריסין, מדובר במלון הבוטיק MIKES KANARUIM שנקרא מעתה "פרידמנ'ס" שממוקם על הטיילת של לרנקה, עיר הנמל של קפריסין ואחד מיעדי הנופש הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים.

מה המלון מציע למטייל הדתי?

המלון עבר שיפוץ וחידוש מלא, עוצב בקפידה ובטוב טעם, וכיום אפשר לומר שהוא מלון ממש חדש שהתאים את עצמו לצרכי המטייל הדתי. בקרבת המלון יש בית חב"ד שבו מתקיימות תפילות, וכן מקווה טהרה. במלון עצמו פועלות שתי מסעדות – מסעדה חלבית ומסעדה בשרית שמנוהלות ע"י השף ניסים, שף ישראלי בעל ותק של יותר מ25 שנה בניהול מסעדות בארץ ובחו"ל. במלון נמצא משגיח כשרות 24 שעות ביממה, וההשגחה היא השגחה מהודרת של הרב שיינפלד מבני ברק. אנחנו מקפידים לייצר בעצמנו את כל מרכיבי הארוחה בעזרת חומרי גלם בכשרות מהודרת, חלק גדול מהמרכיבים מיובאים במיוחד מהארץ לטובת אורחי המלון. המסעדות במלון פתוחות גם למטיילים ישראלים שאינם מתארחים במלון, ניתן לקפוץ לארוחת ערב חמה או ארוחת בוקר מפנקת, או להזמין מנות ארוזות לשבת וליום חול.

אחד האתגרים הנוספים של מטיילים דתיים בחו"ל הוא עניין השבת. לפני הזמנת מלון בחו"ל אנחנו תמיד מבררים מול פקידי המלון האם יש חיישנים אלקטרוניים, איזה נעילה יש לדלת והאם יש גישה ללא מעלית. פעמים רבות עובדי המלונות לא מבינים כלל את העניין ונותנים תשובות שגויות. כבר מצאנו את עצמנו תקועים שבת שלמה בחדר מלון באחת מערי אירופה, כאשר מישהו חייב להישאר בפנים כל הזמן על מנת שניתן יהיה להיכנס שוב בלי להעביר כרטיס. בנושא הזה המלון מותאם לחלוטין למטייל הדתי, בלי חשש חילול שבת ועם הידיעה הוודאית שמבינים את הצרכים שלך ואתה מקבל תשובות אמינות לכל השאלות בעניין.

מעבר לפתרונות ההלכתיים שמספק המלון, אנחנו מציעים מגוון אפשרויות לחופשה חווייתית ומהנה: טיולים מודרכים בעברית או באנגלית בכל רחבי קפריסין, מידע על אטרקציות ומרכזי קניות בסביבת המלון ובמוקדי תיירות נוספים באי, הקרנת סרטים המותאמים לציבור הדתי בשעות הערב במלון, שירותי הסעות ועוד. כך משפחה ישראלית ממוצעת יכולה להגיע לחופשה ספונטנית כמעט מבלי לתכנן מראש ולקבל את כל המידע שהיא צריכה במלון, בעברית ועם התאמה לצרכים המיוחדים שלה.

אנחנו מזמינים אתכם לקפוץ לנופש כשר בחו"ל, במחירים נוחים במיוחד, בלי לסחוב מזוודות עם שימורים, עם ראש שקט לגבי קיום מצוות ושמירת שבת, עם ארוחות משובחות ומפנקות בכשרות מהודרת והכי חשוב - באווירה משפחתית חמה עם צוות מקסים ואכפתי שנמצא תמיד לשירותכם. חופשה מהנה!

למידע והזמנות: www.kosherbookings.com | 072-3939326