נתניהו בישיבת הממשלה: "המוסד איננו ארגון פשע"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית, למסע באירופה אליו הוא מתוכנן להמריא מחר, במהלכו הוא צפוי להיפגש עם מנהיגי גרמניה, בריטניה וצרפת.

"מחר אני אצא לאירופה לפגישה עם שלושה מנהיגים מרכזיים: אנגלה מרקל, עמנואל מקרון ותרזה מיי. אני אדון איתם על ההתפתחויות באזור, אבל הדגש יהיה על איראן, קודם כל, על המשך בלימת תוכנית הגרעין של איראן. אני כמובן אחדד אמת שאינה משתנה: ישראל לא תאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני", אמר נתניהו.

"הדבר השני הוא בלימת תוכניות ההתפשטות והתוקפנות של איראן ברחבי המזרח התיכון ובראש ובראשונה בסוריה. גם כאן אעמוד על עיקרון יסודי: ישראל שומרת ותמשיך לשמור על חופש הפעולה שלה נגד ההתבססות הצבאית האיראנית בכל שטח שהוא בסוריה", הוסיף ראש הממשלה.

נתניהו הדגיש, "אני מדבר על הנושאים הללו לאחרונה עם נשיא רוסיה פוטין וגם עם מזכיר המדינה האמריקני פומפאו. אלו שיחות חשובות מאוד לביטחון ישראל".

בסיום דבריו התייחס נתניהו לדברים שאמר ראש המוסד תמיר פרדו בראיון מעורר הסערה לתכנית "עובדה", בהם אמר בין היתר "המוסד הוא ארגון פשע עם רשיון.

"עוד נושא אחד, אני מבקש להבהיר - המוסד איננו ארגון פשע. הוא ארגון מפואר שעושה מלאכת קודש במאבק נגד הטרור כנגד איומים אחרים על מדינת ישראל, וכולנו מצדיעים לו", חתם נתניהו את דבריו.