טכנולוגיית המצלמות שישנו לנו את החייםחזקי

חברת HC Vision הישראלית הציגה בתערוכת קומפיוטקס 2018 בטאיוואן את הטכנולוגיה שלה.

מנכ"ל החברה בועז ארד סיפר לערוץ 7, "אנחנו שמחים להיות כאן ולהציג לעולם טכנולוגייה שמאפשרת למצלמות קונבנציונליות להגדיל את הרזולוציה הספקטראלית שלהם. הטכנולוגיה מאפשרת שיפור צילום בתאורה נמוכה. כך שבשונה ממצלמה רגילה שמתרגמת תמונה רק על ידי צבע וצורה אנחנו מסתכלים על מאפייני החומר ועושים ספקטרומטריה לכל נקודה בתמונה, מה שמלמד אותנו ברמת הפיקסל על הרכב שעליו אנחנו מסתכלים".

"בטכנולוגיה אנחנו יכולים לגלות פנים אמתיות מול מזויפות", אומר ארד, "כיום אם לוקחים סלולאר סטנדרטי ומצלמים תמונה או בן אדם המצלמה לא תבדיל. בטכנולוגיה שלנו יש זיהוי. טכנולוגיה זו רלוונטית מאוד לאבטחה ולמכוניות האוטונומיות, שם אנחנו נרצה להבדיל בין הולך רגיל לבין פרסומת על האוטובוס של בן אדם ולא נרצה שהמכונית תבלום אם היא רואה פרסומת לעומת הולך רגל שקופץ לכביש, שם נרצה שהמכונית תבלום".

לסיום מספר ארד על העתיד, "אנחנו עובדים על יישומים עתידיים כך שנקבל מידע בספקטרום מפורט שיכול להקל על מגוון רחב של דברים שאנחנו עושים ביום יום כך שבצילום אחד נוכל לעשות ספירת דם או ספירת קלוריות לארוחת הבוקר או הצהרים שלנו ונדע כמה קלוריות יש בארוחה או איזה רכיבים שיש במזון לפני שאנחנו מכניסים אותו לפה".