ח"כ רזבוזוב במוסקבה
ח"כ רזבוזוב במוסקבהצילום: דוברות

ח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד) אשר משתתף היום (שלישי) בכנס במוסקבה בנושא פיתוח הפרלמנטריזם, השיב לטענות שהוטחו נגדו מצד יושבי ראש הפרלמנטים של קטאר ואינדונזיה.

השניים תקפו את ישראל בפתח הכנס, על רקע העימות והמתיחות הביטחונית בין ישראל לחמאס ברצועת עזה.

היו"ר הקטארי האשים את "הכובש הציוני" על פעולות לא חוקיות נגד הפלסטינים, במצבם של תושבי רצועת עזה, ובהפרה של החוק הבינלאוטמי. היו"ר האינדונזי קרא ל-80 המדינות ו-500 חברי הפרלמנט המשתתפים בכנס לתמוך בפלסטינים נגד "פשעי ישראל", כהגדרתו.

ח"כ רזבוזוב, יו"ר המשלחת הפרלמנטרית הישראלית, תקף את דברי השניים ובנאומו אמר "כבר שנים תושבי עוטף עזה חיים כבני ערובה של ארגון טרור. ארגון שלא מפסיק לירות רקטות ופצצות לעבר יישובי ישראל, לחפור מנהרות לצורך חטיפת חיילים ורצח אזרחים וליצור שיטות חדשות של טרור.

''אתם צבועים. אין דבר כזה טרור טוב. החמאס מנסה לרצוח את אזרחי ישראל – ואתם, גם פה בכנס, מגנים עליו. ישנם אלפי ילדים, תושבי עוטף עזה, שלא מכירים מציאות אחרת. מציאות ללא אזעקות וללא פחד תמידי לחייהם. צה"ל לא מבצע שום פעולה צבאית מבלי שחמאס תוקף ראשון.

''לישראל יש את הזכות להגן על עצמה. אנחנו מצפים מהקהילה הבינלאומית ומכם, חברי הפרלמנטים ממדינות השונות בעולם לגנות ולהוקיע את ארגוני הטרור הפלסטינים ובראשם החמאס, ולנקוט בכל דרך אפשרית כדי לגרום להם לחדול מפעילותם הרצחנית", אמר ח"כ רזבוזוב.