מסך משני התופס את מקומו של משטח המגע לעכבר
מסך משני התופס את מקומו של משטח המגע לעכברצילום: חזקי

חברת אסוס (ASUS) הציגה בתערוכת קומפיוטקס 2018 בטאיוואן את ScreenPad - טכנולוגיה חדשנית של ASUS אשר משנה את האופן שבו אנו משתמשים במחשבים ניידים.

טכנולוגיית ScreenPad משלבת בחכמה בין מסך מגע בעל רזולוציה גבוהה, לבין דרכים חדשות לבוא במגע מתוחכם הן עם יישומי Windows למיניהם והן עם תוכנות ייעודיות המכונות ScreenPad Apps. פונקציות מובנות עם שימושים המשתנים בהתאם להקשר מטייבות את זרימת העבודה ומשפרות את התפוקה. ScreenPad ניתנת להגדרה בהתאם להעדפות המשתמש, לחוויית שימוש אישית לחלוטין.

סדרת ZenBook Pro החדשה ממשיכה במסורת האיכות של משפחת ZenBook, עם היצע של מחשבים ניידים עוצמתיים במבנה דק, קל ואלגנטי. בשילוב של מעבדים עד לרמה של Intel Core מדור שמיני עם עד 16GB RAM, גרפיקת NVIDIA® דיסקרטית ברמת גיימינג, וכונני PCIe® 3.0 x4 SSD המהירים ביותר, סדרת ZenBook Pro תוכננה כדי לעמוד בדרישות הגבוהות ביותר - בקלות. הסדרה מתאפיינת בחיבוריות מקיפה אשר כוללת אינטרנט אלחוטי עד לרמה של gigabit-class 802.11ac, יציאת USB-C עם Thunderbolt™ 3, יציאת USB 3.1 Gen 1 Type-A ויציאת HDMI סטנדרטית.

המחשב מגיע עם מסך משני התופס את מקומו של משטח המגע לעכבר (Touchpad) וזוכה לשם ScreenPad, המאפשר גישה ליישומים יעודיים בצורה מהירה ונוחה.

סדרת ZenBook Pro כוללת גם טכנולוגיית זיהוי פנים ותמיכה מובנית בשירות הקולי "אלכסה"1 של אמזון, ובכך מעניקה למשתמשים דרכים חדשות וחכמות להשתמש במחשב הנייד. עם Windows Hello, תוכלו להיכנס למחשב ללא מאמץ על-ידי זיהוי פנים, ועם טכנולוגיית זיהוי הקול של "אלכסה" תוכלו לבצע מספר משימות במחשב ללא מגע יד: להתעדכן במזג האוויר, להשמיע מוזיקה, לקבוע פגישות ועוד.

ZenBook Pro 15 עם טכנולוגיית ScreenPad (UX580) הינו המחשב הנייד הראשון של הסדרה בו משולבת טכנולוגיית ScreenPad, כמו גם מסך 15 אינץ' 4K UHD PANTONE® Validated, מעבד עד Intel Core i9 וגרפיקת NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti. ZenBook Pro 14 (UX480) בגודל 14 אינץ' יושק מאוחר יותר במהלך 2018 ויכלול מעבד חדיש עד Intel Core i7 וגרפיקת NVIDIA GeForce GTX 1050 Max-Q.

סדרת המחשבים הניידים ZenBook Pro נועדה עבור אנשי מקצוע - אמנים, מעצבים, מתכנתים ויוצרים אחרים - שנרגשים לחוות טכנולוגיות חדשות. ScreenPad גם מציע הזדמנות מרגשת עבור מפתחים המעוניינים ליצור יישומים ייעודיים מסוג ScreenPad Apps או ליזום דרכים חדשות לבצע אינטגרציה עם יישומי דסקטופ ובכך להרחיב את האפשרויות העומדות בפני המשתמשים.