מצעד הגאווה
מצעד הגאווהצילום: אייסטוק

יואל ישורון, המשמש כדיקאן הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, מתנצל על הפוסט בפייסבוק שבו הגדיר את אירועי הלהט"בים כ"מצעדי חיות דו-רגליות מבחילות ודוחות".

"אני מבקש להביע התנצלות על הפוסט שאותו פרסמתי בפייסבוק הפרטי שלי, על הדברים, תוכנם ואופן הבעתם כלפי החברה הלהט"בית", כתב היום ישורון, המשמש גם כסגן ראש העיר חולון.

"נגררתי וכשלתי בלשוני והשתמשתי בביטויים לא ראויים שפגעו בחברי הקהילה הלהט"בית. לא זו הייתה כוונתי. במשך 18 שנים אני מכהן כדיקאן הסטודנטים של המכללה האקדמית אשקלון, ובכל שנותיי, עיקרון השוויון והכבוד היו, נותרו ויהיו נר לרגליי ללא הבדלי צבע, דת, גזע, מין האדם ונטיותיו. אחתום בבקשת סליחה ומחילה לכל מי שנפגעו ממני".

מהמכללה האקדמית נמסר בתגובה: "הנהלת המכללה דחתה ודוחה מכל וכל את דבריו של ישורון, הן את תוכנם והן את סגנונם, ואין כל מקום להתבטאות שכזו בכלל, ובמכללה בפרט. לאחר שהנהלת המכללה התוודעה להתבטאויות של ישורון, הוא נקרא לסדר על ידי הנהלת המכללה, הביע התנצלות כנה והנהלת המכללה דרשה ממנו לחזור בו מדבריו ולפרסם התנצלות כנה וברורה. עמדת הנהלת המכללה ביחס לכל הקבוצות בחברה ידועה, ברורה ונהירה, והנהלת המכללה השקיעה מאמצים וכספים רבים בשילובם של כלל המגזרים. קמפוס המכללה פתוח לכל דורש השכלה, ללא הבדל כלשהו, והדברים אף עולים בקנה אחד עם הוראות תקנון המכללה".