עליזה בלוך הכריזה: מתמודדת על ראשות בית שמש

ד"ר עליזה בלוך הכריזה אחר הצהריים (ראשון) על מועמדותה לראשות העיר בית שמש.

בלוך, תושבת בית שמש, נשואה ואם לארבעה, היא אשת חינוך וניהול בהכשרתה וזכתה בפרסים רבים בתחום החינוך והניהול.

מועמדותה מול ראש העיר הנוכחי משה אבוטבול נחשבת להימור גדול מבחינתה, במיוחד לאור העובדה שבלוך אינה זוכה לפי שעה לתמיכת מפלגת הבית היהודי.

''אני מאמינה בעזרת ה' שבבחירות הקרובות אבחר לעיריית בית שמש כדי לתת לעיר הזאת תקווה. בבחירות האחרונות הנושא המרכזי היה מלחמת דת", אמרה בלוך במסיבת עיתונאים.

''הבטחת הבחירות הראשונה שלי היא שמערכת הבחירות הזאת לא תהיה עם שנאת חינם וקיטוב אלא על נושא אחד בלבד: על העיר בית שמש. בית שמש חייבת אחדות, חינוך איכותי והנהגה ראויה".

בלוך הוסיפה, ״לא קל לי לדבר על עצמי אבל אני באה מאהבה ואעשה הכל למען העיר בית שמש. בסקר שערכנו רק 37 אחוזים מרוצים מתפקודה של הנהלת העיר וזה אומר שבית שמש חייבת ראש עיר חדש''.

''חבריי וחברותיי, אינני מדברת כאן אל מגזר אחד, אני פונה לכלל המגזרים. כראש עיר לא אפלה שום תושב אלא אהיה ראש העיר של כולם״.

בשיחה עם ערוץ 7 לאחר מסיבת העיתונאים התייחסה בלוך לעובדה שמפלגת הבית היהודי אינה תומכת בה. ''אני מייצגת את כל תושבי העיר בית שמש ורוצה שגם תושב שמצביע ש''ס או אגודת ישראל או הבית יהודי או הליכוד יחשוב שאני המועמדת שלו. המפלגות יצטרפו אחר כך. אני רוצה תמיכה של מי שרוצה את הטוב ומי שרוצה את הטוב יתמוך בי".

בלוך התייחסה לזיופים בבחירות הקודמות לראשות העיר, "אני אעשה כל מאמץ שתהיה מערכת בחירות הוגנת ונקייה והטוב ינצח ואתם יודעים מי הטוב. הבחירה היום היא בין טוב לרע".