משפחות מחבלים ממשיכים לקבל כסף ממדינת ישראל

משפחות נפגעי פעולות איבה זועמות על סיעת הליכוד שלטענתן מונעת את קידום חוק קיזוז שכר מחבלים והעברתו בקריאה שנייה ושלישית.

יואל שוורץ שאמו נרצחה בפיגוע בקו 2 בירושלים אומר לערוץ 7, "המשפחה של המחבל שרצח את אמי מקבלת כסף ממדינת ישראל, זה הזוי. מאוקטובר 2003 עד אפריל 2018 הרשות הפלסטינית העבירה למשפחה זעתרי 608 אלף שקלים. כלומר מעל 6,000 שקלים כל חודש. אנחנו כאן, כדי שהקורבן שלנו יהיה האחרון. לא מתקבל על הדעת שכסף ממדינת ישראל עובר למחבלים שרצחו את יקירנו".

יהודית דסברג, שבתה וחתנה נהרגו בפיגוע אמרה, "אנחנו מנסים להיכנס לסיעת הליכוד כי לא יכול להיות שמדינת ישראל תשלם משכורות לרוצחים ומשפחותיהם. אנחנו לא נורמאליים".

שי מימון שנפצע בפיגוע וחברו מלאכי רוזנפלד הי"ד ציין כי "חוק קיזוז משכורות המחבלים היה אמור לעבור היום בקריאה שניה ושלישית ובליכוד מעכבים את החוק".

"יו"ר הקואליציה הגיש רביזיה ובעקבות זה כל יום ארבעה מיליון שקלים עוברים למשפחות המחבלים. זה אומר שיותר מ-100 מיליון שקלים עוברים למשפחות המחבלים כל חודש. לצערי הליכוד מונע ממשפחות שכול ונפגעי פעולות איבה להיכנס לישיבת סיעה", סיכם מימון.

בליכוד אמרו בתגובה כי "הממשלה ביקשה מיו"ר הקואליציה לעשות רביזיה כדי לתקן כמה דברים בהצעת החוק מאחר ויו"ר ועדת חוץ וביטחון היה בחו"ל".