באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

מהפך, דרמה, הצגה של איש אחד. שלב שמינית גמר המונדיאל שנפתח במהלך השבת ברוסיה סיפק כבר בפתיחה את המשחק הטוב ביותר בטורניר גביע העולם הנוכחי עד כה.

המשחק שהפגיש בין שתי נבחרות מפוצצות בכוכבים ובכישרונות, הסתיים בנוק-אאוט אדיר של מספר 10 הצרפתי, קיליאן אמבפה. אמבפה, בניגוד למספר 10 המקביל בנבחרת ארגנטינה, הלא הוא ליונל מסי, נחשב גם הוא לכוכב הנבחרת אך הוא באמת הגיע לעבודה כשכבש שני שערים והיה אחראי לשער הראשון לזכות נבחרתו.

בדקה ה-13 אמבפה עבר בין שחקנים רבים של נבחרת ארגנטינה עד שהוכשל ברחבה וגריזמן תרגם זאת לשער יתרון. אנחל די מריה דאג לאזן את התוצאה עם שער מרהיב בדקה ה-41 ושלח את שתי הנבחרות להפסקת המחצית כשלוח התוצאות מראה שיוויון 1:1, רגע לפני הסערה.

גבריאל מרקאדו הספיק להפתיע עם שער שקבע מהפך לזכות נבחרת ארגנטינה בדקה ה-48, וכעבור 7 דקות איזנה צרפת את התוצאה עם שער מרהיב של פבאר. או אז התעורר כוכב נבחרת צרפת. אמבפה בן ה-19 וחצי קבע מהפך עם צמד שערים מהיר תוך 4 דקות, וארגנטינה רק הצליחה לצמק את התוצאה מבישול של מסי לאגוארו בדקה ה-93.

בפעם האחרונה שנבחרת צרפת זכתה בגביע העולם, ב-1998 בצרפת, קיליאן אמבפה עדיין לא נולד. האם הכוכב הצרפתי יצליח היכן שגדולים ורבים כשלו? מה שבטוח, הוא בניגוד למסי, מצדיק את הציפיות ופורע את השטרות עבור נבחרתו.

בסיום, 4:3 אדיר לנבחרת צרפת שמדיחה את מסי וארגנטינה בדרך לשלב רבע הגמר שם תפגוש את המנצחת במשחק השני הערב בין אורוגוואי לפורטוגל.

מסי, הנחשב לשחקן הכדורגל הטוב בעולם שוב נכשל ברגע האמת ומסיים טורניר נוסף עם נבחרתו הבוגרת ללא תואר. פתאום ההשוואות למראדונה הגדול מתחילות להיות מגוחכות.

מי שמיהר להודיע על סיום דרכו בנבחרת לאור הכישלון ולאור גילו המופלג הוא הקפטן השני של הנבחרת הארגנטינאית, חאבייר מסצ'ארנו. הארגנטינאי המשחק בברצלונה הספרדית הודיע כי זוהי הופעתו האחרונה בנבחרת שכשלה שוב ושוב ברגעי האמת.