צ'וברביץ', החתמה נוספת מהליגה הישראלית
צ'וברביץ', החתמה נוספת מהליגה הישראליתצילום: באדיבות הפועל ירושלים

את עונת 2017/2018 סיים הסנטר הישראלי אלכס צ'וברביץ', במקום השישי בטבלת החוסמים המצטיינים בליגה. הסנטר הישראלי חלק את המקום השישי והמכובד בצוותא עם טיישון תומאס, וכעת ישתף איתו פעולה במדי הפועל ירושלים אחרי שחתם בה היום (שני) לשנתיים.

החתמתו של צ'וברביץ' ממשיכה את הקו שמנחה העונה את הפועל ירושלים, כשלאחר לכתו של הבעלים אורי אלון תקציב הקבוצה ירד ולאור הכישלון הקטסטרופלי בעונה האחרונה החליטו בבירה ללכת על המוכר והידוע, קרי - שחקנים המכירים וששיחקו בליגת העל הישראלית.

בדומה לשלושה מארבעת שחקני הרכש החדשים של הירושלמים, ג'ייקובן בראון, טיישון תומאס ותמיר בלאט, גם צ'וברביץ' מגיע מיריבה ישראלית כשזה שיחק בעונה האחרונה במכבי אשדוד ובמדיה העמיד ממוצעים של 5.5 נק', 4.8 כדורים חוזרים למשחק בעונה הסדירה ו-7.8 נק' עם 5.5 ריב' בפלייאוף.

העונה הקרובה תהיה עונתו התשיעית של צ'וברביץ' בישראל, כשבקריירה של הסנטר בן ה-31 ישנה גם טבעת אליפות אחת בה זכה במדי מכבי חיפה.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס להחתמה הבוקר כשאמר כי "אלכס יוסיף לנו עומק ונסיון בקו הקדמי. הוא ריבאונדר טוב מאוד ויש לו נוכחות ברחבות, אבל בעיקר הוא שחקן שעובד בשביל הצלחת הקבוצה ואני משוכנע שהתרומה שלו תהייה משמעותית"

זאת ועוד, במועדון אמרו כי הם שבעי רצון מקצב מכירת המנויים לעונה הקרובה, כשלדבריהם למעלה מ-5000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בהיכל הפיס ארנה לעונת 2018/2019, כמות גבוהה יותר מהתקופה המקבילה אשתקד.

בקבוצה אמנם אמרו כי הם "מאמינים שככל שיתקדם הקיץ קצב המכירה רק ילך ויגבר וכי גם בעונה הבאה הקהל האדום ימשיך להוביל, זו השנה השלישית ברציפות, את ממוצע האוהדים בכל המסגרות בהן הקבוצה תשתתף", אך נראה כי הנתונים רחוקים מהלך הרוח בקרב האוהדים הרבים שמביעים מורת רוח על ההחתמות האחרונות ורבים אמרו כי לא יחדשו את המנוי בעונה הקרובה.