האזכרה בבית העלמין במודיעין
האזכרה בבית העלמין במודיעיןצילום: דוברות בנימין

בבית העלמין במודיעין התקיימה היום (רביעי) אזכרה לשלושת בני משפחת סלומון, יוסי, חיה ואלעד הי"ד, שנרצחו לפני שנה בטבח הקשה בבית המשפחה בנווה צוף.

אפרים בלוט, חבר מזכירות הישוב וחבר קרוב של המשפחה, אמר באזכרה, "היום, בציון שנה לרצח הנורא של יוסי חיה ואלעד סלומון הי"ד, התאספה המשפחה יחד עם מאות רבות של קרובים וידידים להעלות זכרונות וגעגועים ליקרים שנרצחו אבל גם להעניק גיבוי וחיזוק לשארים שבחרו בחיים, שבחרו להמשיך בדרך שתכבד את זכרם של האהובים שאינם".

מיד לאחר הטבח הקשה, עטפו את קהילת נווה צוף קהילות רבות ברחבי הארץ. היום, בדיוק שנה אחרי, נסעו בני נוער מנווה צוף לחבק את תושבי כפר עזה הסובלים מטרור העפיפונים. המשלחת הגיעה עם חבילות מלאות כל טוב ומכתבי חיזוק לתושבי עוטף עזה שנאספו על ידי המשפחות בנוה צוף.

מבי עמר, רכזת הנוער של הישוב סיפרה, "הנוער הכין שלטי חיזוק גדולים לצמתים בדרום. נסענו לכפר עזה בעקבות החברות המשותפת שלנו איתם שנוצרה ממנייני יום כיפור שכבר שנים רבות אנחנו מקיימים יחד. הכנו וחילקנו חבילות ומכתבים שנאספו מכל תושבי הישוב, עברנו בבתים והתושבים מאוד שמחו והתרגשו.
גם לנו זה היה מאוד משמעותי, בעיקר ביום הזה שהלב של כולם בתחושות כואבות על בני משפחת סלומון הי"ד. רצינו להפוך את היום הזה ליום של חיבור ואחדות".