אלונה ברקת במפגש עם חניכי בי עקיבא

מפגש מיוחד התקיים במחוז דרום בבני עקיבא כאשר אלונה ברקת, הבעלים של אלופת המדינה בכדורגל הפועל באר שבע, שוחחה עם חברי חבריא ב' במחוז.

ברקת, בוגרת התנועה מסניף אשקלון, סיפרה לחברי התנועה על הדרך שהובילה אותה להשקיע ולפעול דווקא במסגרת קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע.

ברקת התייחסה לערכים שקיבלה כחניכת בני עקביא שמלווים אותה עד היום ועל פיהם היא פועלת גם בהפועל באר שבע. "מהיום הראשון שנכנסנו למועדון אמרנו שקהילה זה חלק מאיתנו, אנחנו אימצנו מהיום הראשון בית ספר לחינוך מיוחד, היום אנחנו מאמצים ארבעה, יש לנו המון פעילויות עם הקהילה, ילדים עם תסמונת דאון, אנחנו עושים הרבה כי חשוב לנו שכולם ירגישו שווים, שכולם חלק מאיתנו, זה חלק מהדנא של המועדון וזה בהחלט חלק מהערכים שקיבלתי בתנועת הנוער בני עקיבא", אמרה ברקת.

ברקת הדגישה כי הערכים עליהם התחנכה בתנועה: ואהבת לרעך כמוך, נתינה ועזרה לזולת, שכולם שווים - באים לידי ביטוי גם בקבוצה והם חלק מהד.נ.א של הפועל באר שבע.

"מאוד מתקשר לערכים שקיבלנו בתנועה וקיבלנו בבית. מה שאני קיבלתי גם מהורי וגם מבני עקיבא -ואהבת לרעך כמוך, המון נתינה, המון ערכים של עזרה לזולת, דברים שליוו אותי, אני חושבת שאלו ערכים בהפועל באר שבע שאנחנו מנסים- חיבור של חיבור לקהילה כולם שווים, אף אחד לא נשאר מאחור- ערכים שחשובים לנו.", הוסיפה ברקת.