יובל זוסמן, במדי נבחרת העתודה
יובל זוסמן, במדי נבחרת העתודהצילום: FIBA

השני ברציפות. אחרי חודש של משחקי כדורגל, ורגע לפני שעונת 2018/19 יוצאת לדרך, הערב (שני) היה זה ענף הכדורסל שחוגג הצלחה. היה זה כשנבחרת העתודה של ישראל בכדורסל הביסה את נבחרת יוון בקרב הישיר על המקום השני בבית בתוצאה 84:106.

הניצחון של הנבחרת הכחולה-לבנה הגיעה לאחר תבוסה שספגו במחזור הראשון מנבחרת גרמניה, ואחרי תבוסה שהנחילו אמש לנבחרת רומניה.

המשחק שהתקיים במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים באליפות אירופה דרג א', הפתיע רבים כשבדרך כלל נבחרת יוון מהווה אתגר וקושי גדול עבור נבחרות הכדורסל השונות של ישראל, בכל הגילאים. הפעם, בדומה למשחק אתמול מול רומניה, זה היה קל למדי כשכבר לאחר שני רבעים עמדה תוצאת המחצית על 33 נקודות יתרון לזכות הישראליים.

דני אבדיה, הכישרון הצעיר העולה של הכדורסל הישראלי ומכבי ת"א סיים את המשחק כקלע הבולט עם 20 נקודות, שבעה כדורים חוזרים ו-3 חטיפות ב-23 דקות משחק, וכשהוא בן 17 בלבד נראה כי יש לכדורסל הישראלי למה לצפות.

חברו לקבוצה יובל זוסמן, גיל בני ומירון רוינה קלעו גם הם בדו-ספרתי כשסיימו עם 19 נקודות כל אחד, ונראה שאחרי ההצלחה בקמפיין הקודם, יש לנבחרת לאן לשאוף. כעת תחכה לישראליים נבחרת שבדיה בשלב שמינית הגמר כשזו הפסידה לסרביה מוקדם יותר וסיימה את הבית שלה, בית ד' כשהיא במקום השלישי.

עוד קלעו לנבחרת: מיכאל מושקוביץ' 10, מייקל בריסקר ועידו שבת 6 כל אחד, עידו פליישר 5, יאיר קרביץ 2.