אוהדי בית"ר (ארכיון)
אוהדי בית"ר (ארכיון)צילום: פלאש 90

בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום. בית"ר ירושלים סיימה הערב (חמישי) את דרכה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית כשהודחה בידיי צ'יחורה הגיאורגית החלשה.

מחאת האוהדים נגד הבעלים אלי טביב הביאה כמות קטנה מאוד של אוהדים שרכשו כרטיסים, כשגם הזמנות של ילדים מעוטף עזה הביאה לכמות מזערית של פחות מ-1,000 אוהדים. אם זה לא מספיק, אזי שבבית"ר ירושלים יכולים להיות אף יותר מודאגים לאחר המשחק מלפניו, כשמספר אוהדים שנכחו במשחק פרצו אל כר הדשא ועשויים להביא עונש קשה לבית"ר מאופ"א.

הירושלמים שסיימו את משחק החוץ מול הגיאורגים בתיקו 0:0 בשבוע שעבר, אירחו הערב את הגיאורגים למשחק גומלין באצטדיונם הביתי, אצטדיון טדי שבבירה שנותר ריק ושומם מאוהדים בשל מחאת האוהדים הירושלמים נגד הבעלים אלי טביב.

הגיאורגים נראו מותשים, עייפים וחלשים להחריד וההרגשה הייתה כי עם קצת יותר ריכוז ומחץ בהתקפת בית"ר, זו יכולה להעפיל בקלות לשלב הבא ולשלשל לקופת המועדון 250 אלף יורו, אליהם היא כה זקוקה להם בשל חוסר רצונו של טביב להשקיע בקבוצה.

בדקה ה-62 נרשמה מעט נחת בבית"ר, בימים הקשים שעוברים על הקבוצה, כשעידן ורד, מי שנמצא על סף עזיבה בשל חוסר רצונו לשחק תחת הבעלים טביב, כבש שער מרהיב בבעיטה מחוץ לרחבה. ורד היה הטוב על כר הדשא במדי בית"ר במהלך המחצית שניה כשנראה היה כי חשוב לו לסיים את התקופה בבית"ר, במדיה הוא משמש כקפטן, בטעם מתוק.

לצערו הרב כעבור 11 דקות החלום התנפץ, כשצ'יחורה איזנה עם שער מרהיב לא פחות.

היה זה סימן מבשר רעות. התפרצות של מספר אוהדים בית"רים אל כר הדשא, דבר שנועד לפגוע כלכלית בטביב וצפוי להביא עונש קשה לבית"ר כנגדה עומד עונש על תנאי של אופ"א, יחד עם שער בבעיטת עונשין מ-11 מטרים של צ'יחורה שקבע מהפך, מוטט לחלוטין את שחקני בית"ר שרק רצו שהמשחק ייגמר.

בסיום, צ'יחורה מנצחת בישראל ומעפילה אל השלב הבא על חשבון בית"ר, שם תחכה לה מאריבור הסלובנית. בית"ר? ההפסד הוא עניין שולי. עזיבת השחקן הטוב ביותר שלה בדמות עידן ורד, יחד עם הערפל הכבד ששורר, מחאת האוהדים והעונש הקשה הצפוי מאופ"א, מבטיח לירושלמים ימים קשים ביותר.