אליהו שבירו (במרכז התמונה)
אליהו שבירו (במרכז התמונה)צילום: פלאש 90

ראש עיריית אריאל, אליהו שבירו, פרסם היום (א') פוסט בפייסבוק בו הבהיר כי "בניגוד לשמועות הרווחות", כלשונו, העיר אריאל אינה מתחרדת ולא תיסגר בשבתות.

"השמועה הרווחת כיום היא שהעיר אריאל מתחרדת ואני ראש העיר גורם להביא לאריאל חרדים ואני זה שאדאג לסגירת כבישים בשבת (כמובן שלא) ועוד שמועות ושמועות כיד הדמיון הטובה. תושבים יקרים, השמועות לא נכונות", כתב שפירו בפוסט שפורסם בעיצומו של צום תשעה באב.

לדבריו, הוא ראש עיר של כולם. "אני כראש עיר, דואג לכל התושבים שלי: חילונים ודתיים, יוצאי עדות המזרח והמערב, עולים וותיקים- כולם תושבים שווים, כולם יקרים ואני כראש העיר עובד בשביל כולם.

"תמיד ריגש אותי שבעיר קטנה כמו שלנו יש מקום לכולם וכולם יכולים ורוצים לכבד אחד את השני. ובמקום שיש בו כבוד הדדי ושותפות אמת בין אנשים, המרקם החברתי הוא טוב יותר ואפשר לנהל חיי קהילה עשירים וטובים''.

בדבריו הבהיר כי "אין לי כל כוונה ולא תהיה לי כל כוונה לשנות מהמרקם החיים הטוב שנרקם בין התושבים במגזרים השונים, תוך מתן כבוד לאורח החיים של כל מגזר ומבלי להפריע לאחר.

בהמשך הסביר מדוע בחר לפרסם את הפוסט דווקא היום. "היום אנו מציינים את תשעה באב, היום הוא יום תענית שבו אנו מתאבלים על חורבן בית המקדש בשל שנאת חינם. תושבים יקרים, נמשיך לחיות ולכבד אחד את השני בהרמוניה מלאה- למען חיי קהילה טובים ונוחים לכל התושבים".