שני אחים למחצה בשנות החמישים לחייהם זכו להיפגש לראשונה לאחר נתק של 51 שנים, מאז לידתו של האח הצעיר, בזכות התאמת DNA שגילתה חברת ההייטק MyHeritage הישראלית.

תחילתו של הסיפור - בשנות השישים, כשאמם של האחים סבלה מאירוע מוחי קשה במהלך ההיריון השני ולכן הבן שנולד, ריצ'רד אמרי, נמסר לאימוץ. הבן הבכור, פול האנון, כיום בן 58, גדל כל השנים בידיעה שיש לו אח למחצה אך שניהם לא ידעו כיצד ליצור קשר זה עם זה.

לפני מספר שנים החל אמרי לנסות לאתר את אחיו הבכור אך הוא לא ידע עליו דבר מעבר לכך שהוא נולד בקונטיקט בארה"ב. סוכנות האימוץ סיפקה לו רק רקע כללי על הוריו ללא זיהוי מדויק. בשנה שעברה צפה ריצ'רד בטלויזיה בכתבה על חברת MyHeritage, מחזיקת מאגר אילנות היוחסין הגדולה בעולם שמבצעת התאמות גם בעזרת בדיקות דנא והחליט להזמין את הערכה.

תוצאות הבדיקה שהתקבלו בתוך מספר שבועות גילו התאמת DNA חזקה לאישה שלא הכיר מקונטיקט ואשר התבררה כבת דודה שלו. דרכה הוא יצר קשר עם אחיו ושניהם נפגשו לראשונה לאחר למעלה מחצי מאה בביתו של פול.

למרבה הצער הוא לא הספיק להתאחד מחדש עם אימו שהלכה לעולמה בשנה האחרונה. שני האחים משלימים כעת את הפער של השנים הרבות שבהן נכפה עליהם הנתק ומגלים את המשפחה החדשה שלא הכירו.