אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: iStock

לינוי בן ישי, תושבת נצרת עילית, תיארה בפייסבוק כיצד הותקפה על ידי ערבי שנכנס באלימות לתוך הרכב שלה.

''סיימתי את המשמרת שלי בשעה עשר בלילה בביג נצרת,עליתי לאוטו, התפרץ לי ערבי, התחיל לחנוק אותי ולהרביץ לי", שיחזרה בן ישי, ''לא הספקתי אפילו להגיב לסיטואציה. הבן אדם חונק אותי עד כדי כך שכמעט איבדתי הכרה''.

בן ישי ניסתה להגן על עצמה, ''החזרתי לו מכות בפנים ודחפתי לו אצבעות לתוך העיניים כדי שיעזוב אותי. אחרי שהוא נבהל שהחזרתי לו הוא התחיל לבקש שאקח אותו, שרודפים אחריו והוא צריך עזרה והתחיל להגיד שיש לו סכין ושהוא לא ישתמש בו אם אני אקח אותו''.

בשל הפחד הממשי לחייה, בן ישי החלה לנסוע כשהערבי יושב לצדה ברכב. ''לקחתי אותו איתי ברכב מתוך פחד, הייתי חסרת אונים, לבד, חושך, אין אף אחד. לא ידעתי מה לעשות. יצאתי מהביג וניסיתי לסמן לשומר שאני במצוקה והוא לא הבין אותי, לא ידעתי מה לעשות''.

''מהלחץ המשכתי לנסוע איתו כי פחדתי שהוא יפגע בי, הוא ביקש בהתחלה שאקח אותו ליפיע שזה כפר אחרי נצרת. אחרי שעברנו את יפיע דרשתי ממנו שירד מהרכב ואז הוא התחיל להגיד שאקח אותו לנילית, מפעל שנמצא בתוך אזור תעשיה מרוחק בתוך יער''.

בשלב זה, בן ישי החלה לחשוש שהערבי מבקש לפגוע בה מינית, ''התחלתי להבין את הסיטואציה והחלטתי לפעול כי ידעתי שאם אני לא אנסה לעשות משהו בשביל עצמי הוא יפגע בי''.

''ואז הוא התחיל להגיד לי שיש לו סכין והצמיד אותה אלי... שמרתי על קור רוח ואמרתי לו 'טוב אני אעשה מה שתרצה רק תתן לי שנייה להירגע מהלחץ'. באותה שניה שיחררתי ממני את חגורת הבטיחות, הרמתי הנדברקס ויצאתי בריצה מהאוטו כי ראיתי שמאחורי יש רכב ורציתי לסמן לו שיעזור לי''.

הרכב החולף עצר ליד בן ישי, אך בינתיים הערבי ברח לקצה השני של היער. ''נכנסתי בריצה לאוטו שלי ונסעתי לתחנת המשטרה הקרובה במגדל העמק.

''המשטרה אמרה שזה מקרה נס, שהמקרים האלה נגמרים תמיד בסוף רע, שאם לא הייתי פועלת בתושייה כנראה שעכשיו הייתי נעדרת. ממליצה לכל הבנות תמיד תמיד ללכת עם ליווי כי אי אפשר לדעת מתי זה יתפוס אותך. זה פשוט סרט אימה''.