משה ליאון על גג ביתם של משפחת שטרנברג בעיר העתיקה
משה ליאון על גג ביתם של משפחת שטרנברג בעיר העתיקהצילום: יח"צ

חיזוק למשה ליאון מאחת מישיבות הדגל של הציונות הדתית בבירה: הרבנית אסתר שטרנברג, רעייתו של הרב עמיאל שטרנברג, מראשי ישיבת הר המור, מביעה תמיכה במועמדותו לראשות עיריית ירושלים.

במכתב ששלחה לליאון כותבת הרבנית, "לכבוד מר משה ליאון הי"ו - הזיקה שלך לירושלים כעיר, והקדושה הבוערת בך ראויות להערכה, ותעמודנה לך לזכות כראש העיר להוליך את ירושלים למעמדה המיוחד והראוי לה כעיר מאוחדת ושלמה. המסלול אליו אתה נקרא: לפתח את ערכי התרבות והחינוך שבה, ולהגדיל את אור התורה, אותה מגמה בה בחרת משנים קדמוניות, תעמוד לך בדרכך, "וראה בטוב ירושלים".

לאחרונה, בסיור מיוחד שערך ברובע היהודי המתחדש, ביקר ליאון בבית משפחת שטרנברג. הרבנית אסתר היא ביתו של הרב שלמה מן-ההר זצ"ל, יקיר ירושלים ויקיר החינוך הדתי, ומי שהיה אחת הדמויות התורניות והרוחניות המשמעותיות ביותר בירושלים בעשרות השנים האחרונות.

ספרה של הרבנית שטרנברג
ספרה של הרבנית שטרנברגצילום: יח"צ

במסגרת המפגש דיברה הרבנית שטרנברג על הצרכים המרובים של ירושלים ועל חזונה לפיתוחה של העיר, ערכית וחינוכית, עם דגש על ההתיישבות בעיר העתיקה. מספר ימים לאחר מכן הרבנית שיגרה לליאון מכתב תמיכה ואיחולי הצלחה לקראת הבחירות הקרובות.

"זכיתי להכיר את הרבנית שטרנברג, אישה שידיה מלאות עשייה למען העיר ירושלים ולמען לומדי התורה שבה. אני מודה לה על התמיכה ועל המילים החמות, ובטוח כי המסר שלה יעבור לכלל אוהבי ירושלים ושנזכה לשתף פעולה בעתיד במשימות רבות למען ירושלים", אמר משה ליאון.

הרבנית שטרנברג היא מחברת הספר 'מבצע שפיפון', המספר על שורשיה הענפים של משפחתה, המתגוררת זה שישה דורות בעיר העתיקה בירושלים, ועל קורותיה בזמן מלחמת השחרור.

מכתב התמיכה של הרבנית שטרנברג במשה ליאון
מכתב התמיכה של הרבנית שטרנברג במשה ליאוןצילום: יח"צ