השר לוין ספד בהלוויה

בבית העלמין הספרדי בגבעת שאול התקיימה בצהריים (שישי) הלוויתו של יותם עובדיה הי"ד, בן 31, מהישוב אדם שמצפון לירושלים, שנרצח בפיגוע הדקירה שאירע אמש ביישוב.

בהלוויה השתתפו השר יריב לוין, סגן שר הביטחון אלי בן דהן, ח"כ מוטי יוגב, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ואלוף פיקוד מרכז נדב פדן.

יהודה אדרי, חמיו של יותם, אמר בכאב גדול, "הלב נשבר למשמע הבן הקטן שלך קורא 'אבא, אבא'. הבן הקטן לא יכול בלעדיך", אמר, "אנחנו רוצים לבקש ממך סליחה ומחילה אם עשינו משהו, כולנו רצינו רק טוב בשבילך.

"התחושה היא שאנחנו חיים בסרט שאוטוטו עומד להיגמר, ויותם תכף חוזר אלינו – אבל המציאות מתנהלת אחרת. המציאות מכה בנו...תודה על מה שהיית עבור הילדים האהובים שלך ועבור אשתך האהובה טל. נתפלל לרחמי שמיים שיעזרו לה לעבור את התקופה הקשה הזו. ננצור אותך בליבנו לעולמים".

הלוויתו של יותם עובדיה הי"ד -השידור המלא

השר יריב לוין אמר בהלוויה: "נמשיך לבנות ולהיבנות בכל רחבי ארצנו. הרוצח לא פעל בחלל ריק. האחריות היא של הרשות הפלסטינית. מי שמחנך לשנאה ישלם מחיר".

יותם הי"ד הותיר אחריו אשה - טל, שני ילדים - הראל בן שנתיים ועשרה חודשים ואיתי בן שבעה חודשים וזוג הורים.

אמש היה בדרכו לבית הוריו, שם המתינו לו מצרכים שקנה לארוחת ערב שהכין כדי להפתיע את אשתו טל לרגל ט"ו באב. בדרך הוא נתקל במחבל שדקר אותו למוות. הלווייתו תערך היום בשעה 13.00 בבית העלמין בגבעת שאול.

מצבו של פצוע בן 58 שנפצע בינוני השתפר במהלך הלילה וגבר בן 41 שנפצע קל שוחרר מבית החולים.

מתחקיר ראשוני עולה כי המחבל חדר ליישוב לאחר שקפץ מעל גדר הביטחון. עם כניסתו לישוב דקר המחבל שני בני אדם בשעה שישבו מחוץ לבית.

שכן שהזדמן למקום ניגש אליהם בהנחה שמדובר בקטטה, ולאחר שנדקר בעצמו ירה בדוקר שלושה קליעים וחיסל אותו. לדברי עד ראייה, בשלב זה פגעה במחבל מכונית שעברה ברחוב.

רבה של ירושלים וסגן שר הביטחון מספידים בהלוויה

רבה של הישוב אדם ודודו של יותם הי"ד סופדים בהלוויה

יותם עובדיה הי"ד מובא למנוחותחזקי ברוך