עדינה בר שלום
עדינה בר שלוםצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

אשת החינוך עדינה בר שלום, בתו של מנהיג ש"ס המיתולוגי הרב עובדיה יוסף, מתנתקת סופית ממפלגת האם - ש"ס: על פי המסתמן, מפלגתה של בר שלום שנרשמה לאחרונה, תתמודד במערכת הבחירות הבאות.

על פי דיווח ב'ישראל היום', המפלגה תיקרא "אחי ישראלי" והצטרפו אליה בין היתר תא"ל רות ירון (דוברת צה"ל לשעבר), היזם דב מורן, ראש עריית ירוחם מיכאל ביטון, איש התקשורת מוטי שקלאר ועוד.

על פי הדיווח, בר שלום עצמה לא צפויה לכהן כחברת כנסת מן המניין.

לפני כחצי שנה הודיעה בר שלום על הקמת מפלגה חדשה בראשותה. "הפוליטיקה מעניקה לנו יכולות שאין אותן במקום אחר", אמרה על מפלגתה החדשה. "יש קבוצה שנבנית – חילונים, חרדים, דתיים שעובדים יחד. כבר שנתיים. יש לנו את הזמן, עובדים על ריצה לכנסת הקרובה. אני אהיה באבות המייסדים, לא חברת כנסת.

"בטחתי באריה דרעי", אמרה באכזבה על נושא סגירת המכללה שהקימה, "חשבתי שהוא נאמן למורשת אבא, הוא לא פעל להמשיך את קיומה של המכללה. כפוליטיקאי נבחר וכשר פנים הוא היה יכול לעשות זאת ולעזור אם הוא רק היה רוצה. הלכתי איתו ועשיתי טעות ראשונה ועכשיו טעות שניה".

עוד הוסיפה בר שלום, "דרעי מאוד השתנה מאז שנכנס לכלא. לפני זה היה יודע לתווך ולחבר בין עולמות. אדם משכמו ומעלה. הכרתי אותו מאותו תקופה. חבל שהוא נכנס לבית סוהר והתקלקל לגמרי".